ملک زاده : دختر جوان از دست آدم‌ربایان در شیراز نجات یافت

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۱:۲۱
کد خبر: ۱۴۳۰۰۵۲
ملک زاده : دختر جوان از دست آدم‌ربایان در شیراز نجات یافت
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت : که طی یک عملیات تخصصی، پلیس موفق به رهایی یک دختر جوان از دست آدم‌ربایان در شیراز شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سردار یوسف ملک‌زاده دوشنبه ۱۰ بهمن و در تشریح این خبر آدم‌ربایی، به خبرنگاران گفت: بامداد امروز، در پی اطلاع‌رسانی یکی از شهروندان در خصوص ربوده شدن یک دختر توسط سه جوان با خودروی پراید، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ملک‌زاده با بیان اینکه بلافاصله طرح مهار در محدوده گزارش شده آغاز و مشخص شد که خودروی مورد نظر به سمت شهرک "مهدی‌آباد" شیراز متواری شده است.
جانشین فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: بلافاصله ماموران کلانتری "۳۷ بهارستان" در کمتر از یک ساعت خودرو را مشاهده کرده و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به اخطارهای پلیس اقدام به فرار کرد.
ملک‌زاده اضافه کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران انتظامی با تیراندازی به سمت خودرو موفق شدند سواری را توقیف و راننده و ۲ سرنشین خودرو را دستگیر کنند.
او با بیان اینکه دستگیر شدگان (گروگان گیران) بین ۲۷ تا ۳۰ سال سن دارند، گفت: گروگان که دختری ۲۷ ساله بود، صحیح و سالم آزاد و تحویل خانواده شد.
ملک‌زاده خاطرنشان کرد که آدم‌ربایان در بازجویی اولیه قصد خود از این اقدام را آزار و اذیت اعلام کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی از گروگانگیران در حین تعقیب و گریز براثر کمانه تیر مصدوم شده و تحت مداواست، گفت: پلیس با بهره‌گیری از همه امکانات خود اجازه هیچ اقدامی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهد.
انتهای پیام 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز