رضایی خبر داد:

برگزاری مسابقات قرآنی ورزش و جوانان فارس

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۵:۴۴
کد خبر: ۳۱۵۶۸۱
برگزاری مسابقات قرآنی ورزش و جوانان فارس
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: دومین دوره مسابقات قرآنی جامعه ورزش و جوانان فارس در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از فارس ، علی رضایی اظهار داشت : دومین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان فارس با هدف گسترش و ترویج معارف دینی و قرآنی ورزشکاران، تقویت روحیه نشاط و شادابی با استعانت از آیات نورانی و مفاهیم کاربردی و موضوعی و جذب و آشنا نمودن نسل جوان خصوصا ورزشکاران با فرهنگ قرانی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دبیرخانه دومین دوره مسابقات سراسری قرآن ورزشکاران و جوانان از این هفته فعالیت خود را در ادارات ورزش و جوانان شهرستانها جهت ثبت نام از متقاضیان آغاز می کندو هیأت های ورزشی استان نیز موظف به اطلاع رسانی و همکاری به منظور پررنگ تر برگزار شدن این مسابقات هستند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس با تشریح رشته های مسابقات قرآنی این مسابقات ادامه داد: در این دوره از مسابقات ورزشکاران و جوانان می توانند در یازده بخش قرائت تحقیق، قرائت ترتیل،اذان، حفظ یک، سه ، ده و بیست جزء، دل نگاشته ، حفظ احادیث موضوعی، حفظ آیات موضوعی همراه با تفسیر و بخش مفاهیم ثبت نام و پس از حضور و موفقیت در مسابقات شهرستانی به مسابقات استانی و کشوری اعزام می شوند.

رضایی یادآور شد: جوانان در رده سنی 15 تا 29 سال ، ورزشکاران دارای کارت بیمه ورزشی و دارندگان مقام های قهرمانی و کارکنان ادارات ورزش و جوانان می توانند در دومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان شرکت کنند.

وی ابراز داشت: علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سامانه tartil.ir فرم ثبت نام را دریافت و به اداره ورزش و جوانان شهرستان ها تحویل دهند .

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس همچنین به برگزاری اولین دوره از مسابقات قران ورزش و جوانان در سال گذشته و کسب عنوان برتر استان فارس در برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت :اولین دوره مسابقات سراسری قرآن ورزشکاران و جوانان در سال گذشته برگزار شد و حدود هزار نفر از ورزشکاران و جوانان استان در این مسابقات شرکت کردند که 4 نفر از آنها به مسابقات کشوری اعزام شدند و در نهایت دو نفر از آنها موفق به کسب عنوان های برتر کشوری شدند.

هم اکنون این مسابقات در سطح شهرستانهای استان در حال برگزاری است و مرحله استانی آن اواخر مهر ماه سال جاری در شهر شیراز برگزار می شود..

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز