فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان لارستان منصوب شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۰۹:۴۵:۴۷
کد خبر: ۳۲۰۲۸۶
فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان لارستان منصوب شد
سرهنگ حسین دیندارلو به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان لارستان منصوب شد

به گزارش خبرنگار برنا از لارستان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی لارستان با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی فارس، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، اعضای شورای تامین شهرستان، روسای ادارات و ارگانها، روحانیون و جمعی از مردم و معتمدین در تالار وحدت شهر لار برگزار شد.

در این آیین معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص برقراری امنیت و اهمیت آن اظهار داشت: همکاری و هم یاری مردم در ایجاد امنیت بسیار موثر است.

سرهنگ ناصر کشاورز با ابراز خرسندی از وحدت تحسین برانگیز تسنن و تشیع در منطقه لارستان بزرگ افزود: خوشبختانه با همکاری و تعامل بسیار خوبی که بین مردم و مسئولین با نیروی انتظامی وجود دارد شاهد امنیت خوبی در این منطقه هستیم.

 وی ایجاد فضای برادری و ارزشی، ترویج فرهنگ قرآنی، رعایت حقوق شهروندی، تکریم شهدا و جانبازان، ارتباط مناسب با مردم، تعامل با اصحاب رسانه، همکاری با شورای تأمین و مسئولین، حمایت همه جانبه از دستگاه قضایی و مقابله با هنجاری شکنان را از وظائف اصلی در نیروی انتظامی برشمرد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات 30 ساله سرهنگ حسین خلیفه تقدیر شد و با اعطای حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان فارس سرهنگ حسین دیندارلو به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لارستان منصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز