دبیر بازگشایی مدارس استان فارس :

برای کسب موفقیت باید نقشه راه داشت

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۶:۵۳
کد خبر: ۳۲۱۴۳۹
برای کسب موفقیت باید نقشه راه داشت
دبیر بازگشایی مدارس استان فارس نقشه راهرا زمینه سازکسب موفقیت دانست وگفت: اگر بخواهیم آموزش و پروش به یک مرحله موفق و با ثبات برسد باید استراتژی هدفمند و برنامه ریزی شده داشته باشد .

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس ، ناصر قجری در نشست خبری به مناسب آغاز فصل مدارس اظهار داشت: باید مهم ترین اولویت آموزش  و پروش این موضوع باشد که تحت هیچ شرایطی دانش آموزی از چرخه تحصیل خارج نشود که عملیاتی شدن این امر فقط با کمک مشاورهای  شایسته در مدارس امکان پذیر است.

وی در خصوص المپیادهای دانش اموزی  عنوان کرد: در سال گذشته 5  دانش آموز المپیادی در استان داشتیم که سه نفر موفق به کسب مدال طلا در رشته زیست  و یک نفر در رشته ادبیات صاحب مدال برنز شد.

 دبیر بازگشایی مدارس استان فارس  اضافه کرد: در جشنواره نوجوان مقام برتر کشور و در رشته نانو تکنولوژی مقام دوم را کسب کردیم.

قجری ابراز داشت : در طرح پروژه مهر در بازه زمانی اول تا آخر تیر بالغ بر 800 هزار نفر دانش اموز که 97درصد دانش آموزان بودند ثبت نام کردند.

 وی تصریح کرد: 3درصدباقی مانده دانش آموزان وضعیت شان در امتحانات شهریور روشن می شود ، برخی دیگر نیز که از سایر استان ها به فارس  مهاجرت کرده اند تا دو هفته اینده تکلیفشان مشخص می شود.

در پایان این مراسم از کتاب اهداف راهبرد مسئولان و مدیران آموزش و پروش بود رونمایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز