افتخار آفرینی ورزشکاران فارسی در مسابقات آسیایی ناشنوایان

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۱:۲۷
کد خبر: ۳۲۶۶۴۲
افتخار آفرینی ورزشکاران فارسی در مسابقات آسیایی ناشنوایان
مریم خدابنده و محمد هادی صالحی در هشتمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه 2015 ناشنوایان برای استان فارس افتخار آفرینی کردند.

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، محمد هادی صالحی در رشته پرش ارتفاع با ثبت رکورد یک متر و 99 سانت با شایستگی عنوان قهرمانی این رشته را از آن خود کرد.

مریم خدابنده، تکواندو کار اهل شهرستان فسا نیز، در وزن 49 کیلو گرم به مصاف حریفان خود رفت و در دیدار نیمه نهایی در حالی که بازی به وقت اضافه کشیده بود با نتیجه یک بر صفر مغلوب تکواندکار میزبان شد و از راه یابی به مرحله نهایی بازماند.

این تکواندو کار شایسته در دیدار رده بندی، حریف خود را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

دراین رقابت ها مریم خدابنده ، امیر اسداله زاده فهیم ،مسعود محسن پور ، علیرضا مطهری فرد ، مهدی زارعی، سید هادی صالحی، محمدهادی صالحی بازیکنان تیم فارس و جواد صغادی مربی رشته دوومیدانی از فارس دراین رقابت ها هستند.

کاروان ورزشی ایران در 12 رشته بدمینتون، بسکتبال، بولینگ، تنیس، تنیس روی میز، تکواندو، شنا، جودو، دوومیدانی، دوچرخه سواری، فوتبال و فوتسال در این بازی ها حضور دارد.

مسابقات هشتمین دوره بازیهای آسیا و اقیانوسیه 2015 ناشنوایان از 11 مهرماه آغاز شده است و تا 19 مهرماه در چین تایپه ادامه خواهد داشت.

نظر شما