اخبار پلیس

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۶:۲۰
کد خبر: ۳۲۷۴۲۹
اخبار پلیس
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، کشف 9900 قرص ترامادول در" استهبان"، دستگیری کلاهبردار 3 میلیاردی در نی ریز، اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در "مهر"، توقیف دو خودرو با خلافی بالا در ممسنی مهم ترین اخبار پلیس فارس در 24 ساعت گذشته است

کشف 9900  قرص ترامادول در" استهبان"

فرمانده انتظامی شهرستان "استهبان"استان فارس از کشف 9 هزار و 900 عدد قرص غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ "داود امجدی" در این  زمینه گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی  و مقابله با ورود مواد مخدر، پلیس مواد مخدر با استفاده از حداکثر توان با همکاری با پلیس آگاهی و امنیت در محور نی ریز به استهبان اقدام به تور ایست و بازرسی کردند که در نتیجه به یک خودرو عبوری مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی از خودرو تعداد 9 هزار و 900 عدد قرص ترامادول کشف و در این راستا راننده خودرو دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار 3 میلیاردی در نی ریز

فردی که در قالب سرمایه گذاری در امورات املاک  اقدام به اخذ وجوه نقد زیادی از شهروندان کرده بود ، توسط ماموران انتظامی شهرستان "نی ریز" استان فارس دستگیرشد .

 فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه  فردی با اغفال آنها در رابطه با  انجام سرمایه گذاری در بنگاه املاک خود مبالغی کلاهبرداری و متواری شده است، موضوع در دستور کار عوامل کلانتری "سرباز" این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عزیز برزگر ادامه داد: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی مأموران مخفیگاه این کلاهبردار را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر  کردند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات و بررسی های انجام گرفته مشخص شد این فرد کلاهبردار حدود سه میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است، گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

برزگر در پایان ضمن هشدار به افراد سود جو و کلاهبردار در رابطه با اینکه هرگز از نگاه تیزبین پلیس دور نخواهند ماند ، به شهروندان توصیه کرد: قبل از هرگونه سرمایه گذاری در امورات مختلف حتماً از اصالت افراد و شرکت های طرف قرارداد اطمینان حاصل کنند.

اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در "مهر"

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برقراری امنیت وآسایش شهروندان و مبارزه با هنجارشکنان در محله های جرم خیز و آسیب پذیر شهرستان "مهر" استان فارس اجراء شد.

سرهنگ "مسعود ظهرابی" در تشریح این خبر گفت: در راستای تنگ کردن عرصه فعالیت برای مخلان نظم وامنیت عمومی ومبارزه جدی با هنجارشکنان با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محله های جرم خیز وآلوده شهرستان به مرحله اجراء در آمد.وی افزود: در این بازرسی ها، ماموران موفق به کشف مقدار 95 گرم هروئین ، 46 گرم شیشه ، 19 گرم تریاک، 5 گرم سوخته تریاک، 2حقه وافور و 2 حقه پایپ و دو دستگاه ترازوی توزین شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه تعداد 15 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و 8 نفر از معتادان پرخطر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ "ظهرابی"  در خاتمه ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های پاکسازی و تأکید بر استمرار این طرح ها، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع و فروش موادمخدر ، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110، اطلاع تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم ، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام گردد.

توقیف دو خودرو با خلافی بالا در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی استان فارس از توقیف دو دستگاه خودرو پژو پارس و پژو 206 با خلافی بالا خبر داد.

سرهنگ "محمد عبادی نژاد" با بیان این خبر گفت : بر اساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ تخلف به ده میلیون ریال برسد راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه  ظرف مهلت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام ننماید، خودرو توقیف خواهد شد.

این مقام انتظامی افزود:در راستای اجرای این ماده یک دستگاه خودرو پژو پارس با خلافی 192 میلیون ریال  و یک دستگاه پژو 206 با خلافی 123 میلیون ریال  توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ عبادی نژاد  از رانندگان درخواست کرد:با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سلامتی خود و دیگران را تضمین نمایند و در صورت جریمه شدن نسبت به پرداخت به موقع آن اقدام و از بالا رفتن مقدار جریمه و توقیف خودرو خود جلوگیری کنند.

نظر شما