فرماندار ویژه لارستان:

آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی عاشق اهل بیت و شیفته ولایت بود

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۵:۰۵:۲۵
کد خبر: ۳۲۸۹۷۷
آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی عاشق اهل بیت و شیفته ولایت بود
فرماندار لارستان از آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی (ره) امام جمعه فقید لارستان به عنوان فردی عاشق اهل بیت(ع) و شیفته ولایت یاد کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از لارستان، علی اکبر نجیب زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در دیدار با حجت الاسلام سید حسن آیت اللهی فرزند حضرت آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی (ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عالم ربانی اظهار داشت: اعتبار ما به مسئولیتی که بر عهده داریم است اما اعتبار آیت الله آیت اللهی متعلق به خودش بود.

وی ادامه داد: ایشان چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن حاکم قلب ها بود که این نشان از صداقت و آراستگی ایشان بود.

معاون استاندار فارس، آیت الله آیت اللهی را عاشق اهل بیت(ع) و شیفته ولایت دانست وابرازداشت: آن بزرگوار عاشق اهل بیت(ع) و شیفته ولایت بود و عمر شریف خود را در راه خدمت به اسلام و مردم سپری کرد.

نجیب زاده از ویژگی‌های دیگر مرحوم آیت اللهی، اخلاص بالای وی دانست و افزود: اخلاص ایشان در ترویج مکتب اهل البیت(ع) مثال‌زدنی است. کارهای او، خواندن او، نوشتن، هنر و سخن‌ گفتنش برای خدا و مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: هر چه در عظمت این عالم جلیل القدر سخن بگوئیم کم گفته ایم چرا که وی مردی بزرگ و با منش اهل بیت همراه بود.

 فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه ایشان الگوی شایسته ای برای نسل امروز است بیان کرد: آیت الله آیت اللهی برای تمامی انسان ها ارزش قائل بود و مردم لارستان را چه شیعه و سنی دوست می داشت و مردم نیز در همه حال یار و یاور ایشان بودند.

نجیب زاده در پایان سخنانش عنوان کرد: زندگی آیت الله آیت اللهی برای ما و جوانان و افرادی که در راستای پیشرفت لارستان بزرگ قدمهای موثری برداشته اند درس آموزنده ای بود.

در ادامه حجت الاسلام سیدحسن آیت اللهی از حضور فرماندار ویژه لارستان تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز