فرمانده انتظامی فارس:

باند سارقان با ۵۰ فقره سرقت در شیراز منهدم شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۸:۲۸
کد خبر: ۳۲۹۲۳۶
باند سارقان با ۵۰ فقره سرقت در شیراز منهدم شد
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: باند سارقان با 50 فقره سرقت در شیراز منهدم شد، سارقان در تحقیقات تکمیلی به سرقت درون خودرو، گردنبند قاپی و جیب بری اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از فارس، سردار احمد علی گودرزی با اعلام این خبر اظهار داشت: شخصی با مراجعه به مأموران کلانتری "ابوذر" اعلام کرد به صورت پیاده در یکی از خیابان های شیراز در حال تردد بوده که ناگهان راکبان دو دستگاه موتور سیکلت به وی حمله ور و یک رشته گردنبند طلا را به صورت قاپ زنی از وی سرقت و از محل متواری گردیده اند.

وی با بیان اینکه با تلاش مأموران کلانتری یکی از سارقان شناسایی و دستگیر شد، افزود: متهم به همراه پرونده تشکیل شده به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد. فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: متهم در تحقیقات انجام شده به ۵۰ فقره سرقت درون خودرو ، گردنبند قاپی و جیب بری در سطح شهرستان شیراز با همدستی چند نفر دیگر اقرار کرد.

سردار گودرزی با اشاره به دستگیری سه نفر همدست این سارق در چند عملیات دیگر،  بیان کرد: در این راستا صحنه های سرقت بازسازی و تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.

وی تاکید کرد: مأموران جان بر کف انتظامی استان به شدت با افراد مخل نظم و امنیت در جامعه برخورد خواهند کرد.

کشف انواع کالای قاچاق در فیروزآباد

وی درادامه  ابراز داشت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان "فیروزآباد" مقادیری کالای قاچاق با ارزشی بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: مأموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و بازرسی از خودروهای عبوری، چندین دستگاه خودرو سبک و سنگین را متوقف کردند .

سردار گودرزی عنوان کرد: در بازرسی از این خودروها 19 دستگاه تلوزیون ، 6 دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه یخچال، سه دستگاه جاروبرقی، دو هزار و 736 عدد صابون خارجی، دوازده هزار و 882 عدد انواع نوشیدنی ، 90 جفت انواع کفش و تعداد زیادی کالای قاچاق دیگر که فاقد مدارک قانونی بودند، کشف شد.

وی تصریح کرد: در این رابطه 20 نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را هر چه سریعتر به پلیس 110 اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز