استاندار فارس:

کارآفرینی در دانشگاه پیام نور مورد توجه قرار گیرد

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۷:۴۸:۲۷
کد خبر: ۳۲۹۵۲۹
کارآفرینی در دانشگاه پیام نور مورد توجه قرار گیرد
استاندار فارس گفت: ارزیابی دانشگاه ها در آینده نزدیک بر اساس میزان موفقیت در زمینه کارآفرینی صورت خواهد گرفت و دانشگاه پیام نور باید در این حوزه توجه بیشتری نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس سید محمد علی افشانی در دیدار مدیران دانشگاه پیام نور استان با بیان این که دانشگاه های معتبر دنیا، در زمینه کارآفرینی موفقیت های بسیاری کسب کرده اند، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از دانشگاه های خوب کشور باید فارغ التحصیلان خود را در زمینه کارآفرینی همراهی کند و با تلاش برای تاسیس شرکت های دانش بنیان، در زمینه اشتغال به کار آنان نقش آفرینی کند.

وی با تاکید بر این که پراکندگی نامناسب واحدها و مراکز دانشگاهی شرایط نامطلوبی را برای پیشرفت کیفی دانشگاه ها ایجاد می کند، افزود: مدیران دانشگاه پیام نور باید تلاش کنند با ایجاد مرکزیت در مناطق مختلف، نسبت به تجمیع واحدهای خود اقدام کنند.

استاندار فارس همچنین با اشاره به کیفیت آموزشی مناسب در دانشگاه پیام نور، خواستار توجه بیشتر به استفاده مطلوب از منابع و امکانات داخلی دانشگاه پیام نور برای ارتقای سطح کیفیت این دانشگاه شد.

در این دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گزارشی از توانمندی ها و ظرفیت های این دانشگاه ارائه کرد.

نظر شما