افزایش امنیت در شهرک سعدی شیراز با دستگیری اراذل و اوباش

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۳:۳۱
کد خبر: ۳۳۱۷۰۹
افزایش امنیت در شهرک سعدی شیراز با دستگیری اراذل و اوباش
با تلاش جان بر کفان نیروی انتظامی استان فارس و درراستای افزایش هرچه بیشتر امنیت در شهر ک سعدی شیراز دو نفر اراذل و اوباش که با اقدامات مجرمانه خود سبب سلب آسایش برخی از شهروندان این منطقه شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از فارس، فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار داشت: ماموران مطلع شدند چند نفر از ارذل و اوباش در محله شهرک "سعدی" شیراز، با اقدامات مجرمانه خود از جمله اعمال منافی عفت و اخاذی، ‌موجبات سلب امنیت و آسایش را برای برخی شهروندان فراهم کرده اند.

سردار "احمدعلی گودرزی" ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع،‌شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی دونفر از آنها به نام های "ف – الف" 21 ساله و "ع – ف" 17 ساله که از افراد سابقه دار و اراذل و اوباش محل بودند دستگیر شدند.

وی بیان کرد: این افراد با تشکیل باندی مخوف، پس از ربایش افراد کم سن و سال با تهدید قمه و چاقو به آنان تجاوز و فیلم و تصویر تهیه و اقدام به اخاذی از آنان می کردند.

 فرماندهی انتظامی استان فارس  عنوان کرد: در تحقیات اولیه چند فقره آدم ربائی، تجاوز و تصویربرداری از افراد ربوده شده از این دو فرد اراذل و اوباش کشف شده و تحقیقات برای شناسائی و دستگیری سایر مرتبطین در این خصوص ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز