نمایشگاه کتاب فارس در پایان آبان ورق می خورد

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۵:۱۷
کد خبر: ۳۳۲۲۰۲
نمایشگاه کتاب فارس در پایان آبان ورق می خورد
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برپایی نمایشگاه کتاب فارس از 27 آبان تا 3 آذرماه خبرداد.

به گزارش  خبرگزای برنا قلرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان فارس،بهاره شفیعی اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ کتاب فارس، امسال نیز چون سال‌های گذشته در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس شهرک گلستان برگزار خواهد شد و در پایان آبان ورق می خورد.

 وی افزود: تاریخ احتمالی نمایشگاه 27 آبان تا 3 آذرماه تعیین شده است و تلاش شده تا این تفاوت‌هایی اساسی با نمایشگاه‌های گذشته داشته باشد که  تعداد ناشران دعوت شده در این نمایشگاه محدود خواهد شد و سعی می‌شود همین ناشران محدود نیز از ناشران برتر کشور انتخاب شوند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس  ادامه داد: در این میان ناشرانی هستند که حتی در نمایشگاه بین‌المللی تهران شرکت نمی‌کنند ولی به صورت مقدماتی رایزنی و هماهنگی اولیه برای حضورشان در نمایشگاه انجام شده است.

شفیعی محدود کردن ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب استان فارس را در راستای ارتقای سطح کیفی نمایشگاه اعلام داشت و گفت: امید است با دعوت ناشران برتر و شاخص کشور، فرصت به‌وجود آمده در عرضه کتاب را به حضور ناشران و کتابهایی اختصاص دهیم که احتمال کمتری برای حضور در استان دارند و بر این اساس سیستم پخش کتاب استان و بخصوص کتابفروشان استان نیز آسیب کمتری ببینند.

وی اظهارداشت: تلاش شده تا نشست‌های تخصصی از هم‌اکنون برنامه‌ریزی شود و این برنامه‌ها نیز در سطح وسیعی برگزار شود که در این مسیر سایت «مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران» مسئولیت ثبت‌نام ناشران را به عهده گرفته است و ناشران می‌توانند تا اواسط آبان ماه 94 نسبت به ثبت‌نام خود از طریق این سایت اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز