فرمانده انتظامی استان فارس خبرداد:

کشف محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در فارس

۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۶:۵۱
کد خبر: ۳۳۲۴۱۶
کشف محموله کالای قاچاق  به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در فارس
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک محموله کالای قاچاق از نوع مرکبات در این استان با ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، سردار "احمدعلی گودرزی" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان فارس در راستای مبارزه با قاچاق کالا‌، با اقدامات اطلاعاتی و پلیس از  بارگیری یک محموله کالای خارجی قاچاق از نوع مرکبات توسط یکدستگاه خودور تریلر از استان "بوشهر" به مقصد "شیراز" مطلع و برای توقیف خودرو وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران با استقرار در مسیر تردد خودور حامل محموله قاچاق،‌آن را در اطراف شیراز مشاهده و متوقف کردند و در بازرسی از خودرو خودرو مقدار 21 تن و 750 کیلوگرم پرتقال خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدرک مثبته گمرکی به ارزش تقریبی یک میلیارد 500 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در این رابطه راننده و سرنشین خودرو دستگیر، پرونده مقدماتی برای تحویل به مقام قضایی تشکیل و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دستگیری سارق خوردو با 60 فقره سرقت در شیراز

سردار گودرزی در ادامه  از دستگیری سارق خوردو در شیراز با کشف 60 فقره سرقت از وی خبر داد.

وی اضافه کرد: ماموران "کلانتری ۲۰گلسرخ" شهرستان شیراز هنگام گشت زنی شخصی را در حال سرقت از خودرهای پارک شده در خیابان مشاهده و در اقدامی سریع وی را به نام "م – الف" 20 ساله دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: یک دستگاه خودرو پراید متعلق به این سارق توقیف و در استعلام بعمل آمده مشخص شد خودرو، دارای سابقه سرقت در تاریخ 26 مهرماه سال جاری در شیراز می باشد.

 سردار گودرزی افزود: در بازرسی از این خودرو یک عدد افشانه فلفلی، یک فقره دسته چک بانکی و مدارک شامل کارت خودرو و بیمه نامه متعلق به یک دستگاه خودرو پراید دیگر که آن خودرو هم در یکی از محله های جنوبی شیراز سرقت شده بود همراه با وسایلی شامل چرخ زاپاس، ‌جک و دسته کلید کشف شد.

وی ابراز داشت: با توجه به کشفیات انجام شده از این سارق مشخص شد وی سارق خودرو ودرون خودرو می باشد که در تحقیقات انجام شده وی اقرار کرد در سطح شهر شیراز بویژه در حوزه کلانتری "20گلسرخ" اقدام به سرقت خودرو و سرقت محتویات درون خودرو می کرده و بسیاری از اموال مسروقه را از طریق سایت دیوار به افراد ناشناس به فروش می رسانده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه از منزل سارق نیز تعدادی از اموال مسروقه از قبیل ۲۸ عدد عینک آفتابی،‌ سوئیچ خودرو، کیف پول و انواع  لوزم خودرو کشف شده است، گفت: سارق با استفاده از خودرو مسروقه اقدام به سرقت محتویات درون خودرو می کرده و تا کنون به ۶۰ فقره سرقت محتویات درون خودرو اقرار کرده است.

سردار گودرزی بیان کرد: تحقیقات در خصوص کشف سرقت های احتمالی دیگر و شناسایی مالباختگان و همدستان سارق ادامه دارد.

 

کشف 86 کیلوگرم موادر مخدر از دودستگاه خودرودر فارس

وی سپس از متوقف کردن دو دستگاه خودرو حامل موادمخدر و کشف 86 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش از این دو خودرو خبر داد.

فرماندهی انتظامی فارس تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی به نا م"م – ع" در امر قاچاق از استان هرمزگان به استان فارس فعالیت دارد.

سردار گودرزی افزود: ماموران پس از آنکه برای دستگیری این فرد قاچاقچی وارد عمل شدند یک دستگاه خودرو خودرو سانتافه متعلق به وی را در ورودی شهر شیراز متوقف،  متهم را دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار 62 کیلوگرم تریاک که بطرز بسیارماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

وی عنوان کرد: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان "لارستان" استان فارس هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان به یک دستگاه خودرو سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

فرماندهی انتظامی فارس تاکید کرد: در بازرسی از خودرو مقدار ۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و راننده نیز به نام "ی – م" دستگیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز