مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

سرپرستی خبرگزاری هنرآنلاین درفارس راه اندازی شد

۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۳:۰۸
کد خبر: ۳۳۴۶۶۸
سرپرستی خبرگزاری هنرآنلاین درفارس راه اندازی شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از راه اندازی سرپرستی خبرگزاری هنرایران در استان خبرداد.به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس،از سوی موسسه فرهنگی،هنری توسعه هنرهای معاصر،سرپرستی خبرگزاری هنرایران در فارس راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا  ازفارس ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این باره گفت:با توجه به ظرفیت بالای خبریِ حوزه ی فرهنگ و هنر دراستان سرپرستی خبرگزاری هنرایران در فارس راه اندازی شد.

بهزاد مریدی افزود: گسترش و تعمیق ارتباط رسانه ای میان نهادهای فرهنگی و جامعه ی فعالانِ هنری در سطح کشور، نقش بسیار مهم و کلیدی در ترویج ارزش‌های والای این حوزه را به دنبال خواهد داشت.

او بر تقویت فضای رسانه ای در این راستا تاکید کرد و گفت: مسئولان فرهنگی،هنری و اصحاب رسانه باید با افزایش فعالیت‌ها از طریق بهره‌گیری از مشارکت‌های ارزشیِ این چنینی، در جهت اعتلای اهداف عالی این حوزه ی آینده ساز، در سطح کشورگام بردارند و ترویج این مهم را در اولویتِ و دستور کار خود قرار دهند.

مریدی، خبرگزاری هنر ایران را مرجعی برای جوشش آثار هنری خواند و ابراز کرد: حقیقت هنر، نوعی معرفت است و استفاده از هنر برای ترویج فضائل اخلاقی امری ضروری است.

مدیر کل ارشاد فارس بزرگترین توجه به حوزه هنر را گسترش آن دانست و اضافه کرد: حفظ، احیا و ترویج هنر در جامعه و انتقال به نسل های آینده می تواند منبع ایجاد گفتمان غالب و فرهنگسازی در جامعه هنری و رسانه ای بر اساس مبانی، اصول و ارزشها شود و این مهم با فعالیت رسانه ها بخصوص در فضای مجازی، قابل اشاعه و تعمیم است.

خبرگزاری هنر ایران وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و نخستین سرپرستی استانی خود را به فارس واگذار کرده است.

بر این اساس در حکمی از سوی موسسه فرهنگی،هنری توسعه هنرهای معاصر، " الهه بهرامی "به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی خبرگزاری هنر ایران در استان فارس منصوب شد.

" الهه بهرامی" فعالیت رسانه ای خود را از باشگاه خبرنگاران جوان و صدا وسیمای مرکز فارس آغاز کرده و خبرنگاری روزنامه اطلاعات، سردبیری پایگاه خبری مطبوعات فارس و کارشناسی خبر بهداشت و درمان صنعت نفت فارس را نیز در کارنامه  خود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز