حمایت کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس از کمپین محکومیت فاجعه منا

۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۳:۵۶
کد خبر: ۳۳۵۸۵۱
حمایت کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس از کمپین محکومیت فاجعه منا
کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس از کمپین محکومیت فاجعه منا که به منظورپیگیری فاجعه منا تشکیل شده است حمایت کردند.

به گزارش  خبرنگار برنا از  فارس،در متن بیانیه نوشته شده توسط کارکنان این اداره کل آمده است:

"در محرم سوز گرفتیم و سوز داشتیم،پیامبر هم سوز داشت سوز مردم و برای مردمش نگران بود و در روایتی از پیغمبر است که (من سمع رجلا نیادی یا للمسلمین فلم یحبه فلیس علم) کافی جلد 2 ص 164"

اگر کسی صدای مظلومی رابشنود و به فریادش نرسد مسلمان نیست و سوز ندارد خدا به موسی می گوید موسی می دانی چرا تو را پیغمبر کردم،می گوید تو یک سوز داشتی و یکی از صفات پیغمبر سوز بود.

 در عصر مدرن امروزی پای نعمات گسترده خداوندی نشسته ایم و از خوان سفره اش بهره می بریم و شکرش را نمی گوییم ،زن و فرزند و جان و سلامتی  به ما عطا شده اما نافرمانی می کنیم .

ظلم و ستم در گوشه گوشه دنیا توسط حکام و استعمارگران بر مظلومین در جوامع با ادیان مختلف تحمیل می گردد، اما از کسی و از جوامع بین المللی صدای و حمایتی شنیده نمی شود از آخرین جنایت بشریت در زمین فاجعه منا و کشتار در یمن است که توسط آل سعود و با حمایت رژیم غاصب صهیونیستی در کشورهای همسایه صورت گرفت و هنوز هم در حال انجام است .

در حمایت از اهانت به حجاج بیت ا.. الحرام و کشته شدن تعداد کثیری ازحجاج ایرانی و مسلمانان سراسر دنیا و همچنین در محکومیت جیانات آل صعود و استکبار جهانی در سرزمین یمن و کشتار مردم بی دفاع  و اهل تشیع  کارکنان اداره ورزش و جوانان به ندای انسانی و حدیث پیغمبر اسلام پاسخ گفتند .

 در این حرکت نشان دادند که اگر در گو شه ای از دنیا صدای مظلومی خاموش شود در گوشه ای دیگراز دنیا کسانی هستند که آن صدا را دوباره فریاد بزنند و نگذارندصدای  ظلم و ستم بالاتر از مظلوم باشد تا شعر سعدی "بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند" فقط در زبان شعر نماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز