کشف کالای قاچاق ۷ میلیارد ریالی در فارس

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۶:۱۹
کد خبر: ۳۳۷۶۰۸
کشف کالای قاچاق ۷ میلیارد ریالی در فارس
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف سه محموله کالای قاچاق به ارزش 7 میلیارد و 300 میلیون ریال در این استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، سردار "احمدعلی گودرزی" در این خصوص توضیح داد: ماموران پلیس آگاهی استان فارس فردی را که در کار قاچاق گوشی تلفن همراه  از بنادر استان هایجنوبی کشور به شیراز فعالیت داشت شناسایی کردند.

وی ادامه داد:  با انجام اقدامات اطلاعاتی منزل وی را در شیراز که به محل دپوی گوشی تلفن همراه قاچاق تبدیل شده بود شناسایی و در بازرسی از آن ۱۶۳ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در عملیات دیگری ماموران پس از شناسایی یک قاچاقچی کالا که در قاچاق بذر میوه جات به صورت عمده فعالیت داشت، انبار وی را در شیراز شناسایی و در بازرسی از آن مکان تعداد 7 هزار و 790 قوطی انواع بذرهای میوه جات فاقد مدرک گمرکی به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال کشف کردند.

سردار "گودرزی" بیان کرد: در اقدام دیگری ماموران پس از آنکه از حمل کالای قاچاق توسط دو دستگاه خودرو "سمند" که کالاها را از استان های جنوبی کشور به مقصد شیراز بارگیری کرده بودند مطلع شدند، با استقرار در طول مسیر تردد خودروها، هر دو را متوقف و مشخص شد حامل کالای خارجی از نوع تجهیزات رایانه ای می باشند.

وی گفت: در بازرسی از این دو خودرو تعداد ۱۳۸ دستگاه لب تاب، ۳ دستگاه مانیتور، ۲۲۶ عدد لوازم جانبی کامپیوتر از قبیل هارد و .... به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: ماموران در عملیات دیگری پس از شناسایی چندین دستگاه خودرو تندرو که کالای قاچاق از نوع "سیگار" را از بنادر استان های جنوبی کشور به مقصد شیراز بارگیری کرده بودند،‌آنها را زیر نظر قرار دادند تا اینکه مشخص شد،‌قاچاقچیان کالاها را در یک باب منزل در شیراز دپو می کنند.

سردار "گودرزی" گفت: در بازرسی از آن منزل حدود 300 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال کشف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز