رئیس کل دادگستری فارس :

برخورد قاطع با تعرضات به منابع ملی ضروری است

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۱۲:۴۰:۳۲
کد خبر: ۳۳۷۶۴۸
برخورد قاطع با تعرضات به منابع ملی ضروری است
رئیس کل دادگستری فارس گفت: برای حفظ اراضی ملی برخورد قاطع با تعرضات به این منابع ضروری است.

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس،دکتر علی القاصی در اولین روز از سفر خود به شهرستان های جنوب استان در بازدید از حوزه قیروکارزین درجمع قضات این شهرستان اظهار داشت:خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته و اقدام سریع در این حوزه قضایی مواضع جدی علیه متعرضان به منابع ملی اتخاذ شده است. 

وی در ادامه بر تداوم طرح مسدود ساختن چاه های غیر مجاز در منطقه تأکید کرد و افزود: حوزه قضایی قیروکارزین پیشرو در اجرای این طرح است.
رئیس دادگستری فارس اظهار امیدواری کرد قیروکارزین اولین منطقه ای باشد که با همکاری مردم و مسئولان عاری از هرگونه برداشت غیرمجاز از آب های زیر زمینی و وجود چاه های غیرمجاز باشد.
القاصی در بخش دیگری ازسخنان خود در جمع قضات دادگستری شهرستان قیروکارزین  عنوان کرد: برخورد سریع و قاطع با جرائم خاص و امنیتی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است چرا که شما با برخورد سریع خود موجب ایجاد بازدارندگی از ارتکاب این جرائم شده و مردم نیز شاهد برخورد به موقع و قاطع دستگاه قضایی با جرائم مهم خواهند بود.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات، بر تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی تأکید کرد و افزود: باید تلاش کنید با هماهنگی و ایجاد همدلی ضمن تاکید بر بی طرفی از تخلفات احتمالی جلوگیری نمائید.
وی تصریح کرد: این ستاد باید با شناسایی آسیب ها و نگاه همه جانبه به مسئله انتخابات ضمن ایجاد اعتماد در میان مردم با عملکردی فراجناحی بر حفظ اصول و ارزش ها تأکید کرده و نقش بسزایی در برگزاری یک انتخابات قانونمند ایفا نماید.
رئیس شورای قضایی استان همچنین برخورد توأم با احترام با مراجعان به دستگاه قضایی را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و برخورد اسلامی با مراجعان زمینه حمایت مردم از عملکرد دستگاه قضایی را فراهم می نمایند.
 در دیدار یک روزه رئیس کل دادگستری استان فارس از حوزه قضایی این شهرستان روند پیشرفت پروژه احداث ساختمان دادگستری قیروکارزین که از محل اعتبارات ویژه قوه قضائیه در حال ساخت می باشد مورد بررسی قرار گرفت.
 رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه سفر خود به حوزه های قضایی جنوب فارس به شهرستان های خنج، لامرد، مهر، لارستان، گراش، بیرم و جویم سفر خواهد کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز