فرمانده انتظامی استان فارس:

محموله کالای قاچاق میلیاردی در اطراف شیراز متوقف شد

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۹:۳۶:۵۱
کد خبر: ۳۴۸۹۹۵
محموله کالای قاچاق میلیاردی در اطراف شیراز متوقف شد
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یک دستگاه خودرو "تریلر" حامل کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در اطراف شهرستان "شیراز" متوقف شد.

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، سردار "احمدعلی گودرزی" در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس آگهی استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند یک محموله کالای خارجی قاچاق توسط یک دستگاه خودرو "تریلر" از بنادر استان بوشهر به مقصد استان های مرکزی بارگیری و خودرو در حال عبور از جاده های استان فارس است.

وی ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد خودرو حامل کالای قاچاق، آن را در جاده "فیروزآباد" به سمت "شیراز" مشاهده و خودرو "تریلر" را در اطراف شیراز متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق از نوع کیف، البسه به ارزش 5 میلیارد ریال کشف و راننده خودرو دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 540 کیلوگرم مواد مخدر در استان فارس

سردار  گودرزی سپس از کشف 542 کیلو و 232 گرم موادمخدر طی 12 عملیات جداگانه طی 3 روزگذشته در این استان خبر داد.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان "داراب" هنگام گشت زنی به یک دستگاه "پژو ۴۰۵" مظنون و پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 197 کیلو و 500 گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان های "لارستان"، "شیراز"، "نی ریز"، "سروستان"، "فسا" و "سپیدان" موفق شدند طی سه روز گذشته در 11 عملیات جداگانه  344 کیلو و 732 گرم موادمخدر شامل 194 کیلو و 380 گرم تریاک، 146 کیلو و 600 گرم حشیش، 152 گرم هروئین و 3 کیلو و 600 گرم ماری جوانا کشف کنند.

سردار گودرزی بیان کرد: در این رابطه تعداد 12 دستگاه خودرو توقیف و 17 نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز