معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد:

دانشجوی علوم پزشکی جهرم پژوهشگر برجسته کشور

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۹:۵۵
کد خبر: ۳۵۲۹۴۸
دانشجوی علوم پزشکی جهرم پژوهشگر برجسته کشور
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از انتخاب دانشجوی این دانشگاه به عنوان پژوهشگر برتر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از فارس ، محمدصادق صنیع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به استناد دستورالعمل نحوه امتیازدهی به فعالیت های تحقیقاتی دانشجویان پژوهشگر و با توجه به تایید مستندات پرونده در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی جهرم، فرزانه علی پور دانشجوی مقطع دکتری عمومی به عنوان دانشجوی پژوهشگر برجسته کشور از سوی مدیریت کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت انتخاب شد.

وی افزود:  ارائه فعالیت های پژوهشی، نگارش مقاله، طرح های تحقیقاتی و غیره سبب شروع همکاری این دانشجو با کمیته تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات وفناوری وزارت بهداشت شده که پس از ارسال مدارک مورد نیاز توسط مرکز مطالعات آموزش پزشکی به این کمیته و پذیرش آن موفق به کسب این عنوان شد.

 معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به ملاک های انتخاب پژوهشگر برجسته دانشجویی، خاطرنشان کرد: ارائه فعالیت های تحقیقاتی، ارسال مقاله و نمایه آن در نشریه های مختلف علمی و حضور درسایر کنگره ها از ملاک های انتخاب پژوهشگر برتر بود.

صنیع از اختصاص سهمیه عضویت در بنیاد ملی نخبگان برای نخستین بار توسط یک دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر توسط محمد امین قبادی فر دانشجوی پزشکی این دانشگاه که در سال گذشته به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده شد محقق شده است.

نظر شما