بیانیه موسسه نشر فرهنگ شهادت پیرامون شهادت" شیخ نمر"

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۷:۰۵
کد خبر: ۳۵۶۶۸۰
بیانیه موسسه نشر فرهنگ شهادت پیرامون شهادت شیخ نمر
موسسه نشر فرهنگ شهادت از سازمان های مردم نهاد فعال اداره کل ورزش و جوانان فارس پیرامون شهادت "شیخ نمر"بیانیه ای صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ مَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزاؤُهُ جَهَنَّمُ خالِداً فی‌ها وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذاباً عَظیماً»
  «و هر کس، فرد با ایمانی را از روی عمد به قتل برساند، مجازاتِ او دوزخ است در حالی که جاودانه در آن می‌ماند و خداوند بر او غضب می‌کند و او را از رحمتش دور می‌سازد و عذاب عظیمی برای او آماده ساخته است.»  (نساء ۹۳)
بار دگر دست های آلوده رژیم جلاد آل سعود به خون یکی دیگر از شخصیت های شیعی عربستان آلوده شد اتفاقی که دل مسلمانان بلکه قلب هر انسان آزادمرد و عدالت طلبی را در جهان آزرده کرد، آل سعود با این اقدام در اصل استیصال و بزدلی خود را نشان داد.
اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی است.
بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است، که به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، ناکام و با هوشیاری، هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس، آثار خود را در صحنه ی مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.
این اقدام تروریستی و ضد حقوق بشری در کنار اقداماتی که ماه‌هاست با حملات ددمنشانه دولت جنایت‌کار سعودی جان کودکان و زنان و میلیون‌ها انسان مظلوم و بی‌گناه یمنی را به جرم استقلال خواهی به مخاطره انداخته و امنیت و آرامش را از آنان سلب نموده و بسیاری از آنان را به خاک و خون کشیده است، در کنار دیگر اقدامات تروریستی آن رژیم در بحرین، عراق، سوریه و سایر کشورها نشان از تروریسم دولتی و سازمان یافته‌ای دارد که در لوای تأییدات دولت مستکبر ایالات متحده آمریکا سعی در اجرای پروژه تضعیف جبهه مقاومت اسلامی و پرچمداران آن در سایر کشورها از طریق به کار گیری عملیات ترور و به شهادت رساندن رهبران آنها دارد.
 برخورد غیر موجه و بدور از منطق و خِرَد با رهبران اسلامی از جمله شیخ زکزاکی در نیجریه، شیخ سلمان در بحرین، شیخ نمر در عربستان و بسیاری دیگر از مجاهدان در بند نشان از این سیاست خصمانه و غیر انسانی دارد.
امروز آنهایی که برای حقوق حیوانات نیز گریبان چاک می کنند، کجایند تا درباره اعدام این مرد مبارز آزادی‌خواه که جانِ کلامش بر اساس منشور سازمان ملل متحد برقراری حق تعیین سرنوشت برای مردمش بود، دل بسوزانند.
چگونه است که محافل حقوق بشری و مجامع جهانی که دائما درخصوص نقض حقوق بشر داد سخن می دهند و قطعنامه و بیانیه صادر می کنند، در برابر اعدام این عالم برجسته و 47 فعال دیگر حقوق مدنی ـ سیاسی این کشور سکوت اختیار کرده اند؟ آیا شیخ محمد باقر النمر سلاح برداشته بود و اقدام تروریستی کرده بود؟ یا به عنوان یک آزادی‌خواه و فعال مدنی و سیاسی، یکی از حقوق اصلی بشر را که حق تعیین سرنوشت و حق برخورداری هر شهروند از یک رأی بود، دنبال می کرد.
خون شیخ نمرها ثابت خواهد کرد این راه راستی که شیعه و سنی زیر پرچم اسلام ناب محمدی در پیش گرفته اند در دنیا بیش از گذشته گسترش خواهد یافت، مسلمانان نباید سکوت کنند، تا فریاد شیخ نمرها در جامعه بین المللی جاری شود تا همه بدانند هیچ توطئه، قدرت و سناریوی از پیش تعیین شده ای نمی تواند جلو اسلام را بگیرد، اگر مسلمان ها در برابر این جنایت ساکت باشند شاهد قربانی هایی دیگری از این سناریو خواهیم بود.
از این رو موسسه نشر فرهنگ شهادت ضمن محکوم کردن این اقدام غیرانسانی و ظالمانه آل سعود، که نقض فاحش حقوق بشر و خلاف آزادی بیان مورد ادعای کشورهای متحد و حامی سعودی است، شهادت این عالم برجسته را به محضر بقیه الله الاعظم (عج)، ملت عربستان و خصوصا شیعیان این کشور و جهان تسلیت عرض می کند و مجدانه از مجامع بین المللی و حقوق بشری جهان می خواهد تا سکوت خود را نسبت به جنایات و اقدامات ضد حقوق بشری عربستان سعودی بشکنند و وظایف خود را در این خصوص به انجام رسانند.
والسلام علی المجاهدین فی سبیل الله
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز