فرمانده انتظامی فارس:

کشف ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان فارس

۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۵:۲۲
کد خبر: ۳۵۷۰۰۵
کشف ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان فارس
فرمانده انتظامی استان از کشف 200 کیلوگرم موادمخدر در سه روزگذشته طی 8 عملیات جداگانه در استان فارس خبر داد.
به گزارش خبرنگاربرنا ازفارس ، سردار "احمدعلی گودرزی"اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان "لارستان" با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله موادمخدر توسط یک دستگاه خودرو "پژو ۴۰۵" در اطراف آن شهرستان مطلع و برای دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله وارد عمل شدند.
وی افزود: با بررسی های انجام شده مشخص شد خودرو حامل محموله موادمخدر در منزلی واقع در یکی از روستاهای اطراف شهرستان "لارستان" مخفی شده که در بازرسی از آن خودرو ۸۷ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: این ماموران در عملیات دیگری در پاسگاه انتظامی "چهاربرکه" با به بکارگیری سگ های مواد یاب از یک دستگاه خودرو "پژوپارس" 3 کیلو 500 گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
سردار "گودرزی" کشف 20 کیلو و 400 گرم موادمخدر را از دیگر اقدامات ماموران انتظامی این شهرستان در یک عملیات جداگانه دیگر عنوان کرد و گفت: در این عملیات نیز ماموران با بکارگیری سگ موادیاب از یک دستگاه خودرو "پراید" مقدار 19 کیلو و 500 گرم تریاک و 900 گرم حشیش کشف و در این رابطه دو قاچاقچی موادمخدر را دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: در شهرستان "استهبان" نیز ماموران هنگام ایست و بازرسی از خودروهای عبوری در "گردنه ایج" به یک دستگاه خودرو "پراید" مظنون و پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۴۷ کیلوگرم تریاک کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان "داراب" نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری موادمخدر توسط یک خرده فروش موادمخدر در یک ساختمان درحال ساخت در آن شهرستان مطلع و در بازرسی از آن محل، مقدار 9 کیلو 860 گرم تریاک که بر روی ترازوی دیجیتال جهت توزین قرار گرفته بود کشف کردند.
سردار "گودرزی" افزود: این ماموران در عملیات دیگری هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی "قلاتویه" از یک دستگاه خودرو "لیفان" مقدار 4 کیلو و 800 گرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس نیز پس از آنکه مطلع شدند دوقاچاقچی مقادیری موادمخدر را از استان های ساحلی واقع در جنوبی کشور به شیراز منتقل و قصد تحویل به دو قاچاقچی در شیراز را دارند، آن منزل را شناسایی و در بازرسی از آن ۱۶ کیلو ۴۰۰ گرم تریاک کشف و در این خصوص ۵ نفر را دستگیر و سه دستگاه خودرو متعلق به آنان را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان "شیراز" نیز دراجرای طرح مبارزه با خرده فروشان موادمخدر 11 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف کردند.
وی مبارزه بی امان و توام با تلاش جهادی پلیس در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر که از هم پاشیدن بنیان خانواده و جامعه را با کشیدن جوان به اعتیاد هدف قرار داده اند را از اولویت های پلیس فارس عنوان کرد و از شهروندان به عنوان حامیان پلیس درخواست کرد: در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق تلفن 110 در جریان قرار دهند.   
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز