مدیر کل امور بانوان استانداری فارس خبرداد :

تدوین برنامه جامع برای ورزش بانوان استان

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۶:۰۹
کد خبر: ۳۵۹۳۸۵
تدوین برنامه جامع برای ورزش بانوان استان
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس از تدوین برنامه جامع ورزش بانوان استان به منظور افزایش نشاط و سلامتی در این قشر تاثیر گذار خبرداد
به گزارش خبرنگار برنا از فارس ، معصومه دستغیب در ششمین جلسه شورای راهبردی ورزش بانوان استان اظهار داشت : این برنامه باید گروه های مختلف بانوان در دورترین نقاط استان را نیز در نظر بگیرد.
وی ادامه داد: متاسفانه فقدان شادی در میان بانوان  باعث شده تا این قشر تاثیر گذار دچار آسیب های اجتماعی شوند.
مشاور استاندار فارس افزود: برای کاهش آسیب های اجتماعی حوزه بانوان باید تلاش کرد با ورزش نشاط و شادابی را در بین زنان و مادران کشور گسترش داد.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استاند اری فارس  سپس از دیدگاه مطلوب مدیر کل ورزش وجوانان استان در زمینه ورزش بانوان تقدیر کرد و ابراز داشت : حیدر علی کامیاب گام های مناسبی برای رشد ورزش بانوان در سطح استان برداشته است که حاصل آن ها ایجاد شادابی در بین بانوان خواهد بود.
دستغیب تاکید کرد: برای رشد ورزش بانوان لازم است بانک اطلاعاتی از وضعیت اماکن ورزشی ارگان های مختلف تهیه شود تا بتوانیم با برنامه ریزی و استفاده بهینه زمینه افزایش حضور بانوان در فعالیت های ورزشی را فراهم کنیم .
وی تصریح کرد: برای ایجاد انگیزه در بین بانوان کارمند و افزایش راندمان کاری لازم است همه مسوولان دستگاه های اجرایی استان زمانی را برای ورزش بانوان در نظر بگیرند.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان فارس نیز در این جلسه گفت :  شورای راهبردی ورزش بانوان استان باعث می شود تا مشکلات بانوان در عرصه ورزش بیشتر نمایان شود  و با ارایه راهکار برای برطرف کردن آن ها تلاش کرد .
اشرف قریشی عنوان کرد: به منظور بررسی مسایل  و مشکلات ورزش بانوان سال جاری به 7 شهرستان سفر کردم و از نزدیک صحبت های مربیان ، ورزشکاران و بانوان علاقمند به ورزش را شنیدم.
وی اضافه کرد: برای رشد ورزش در شهرستان ها لازم است میزان اعتبار ورزش بانوان مشخص شود تا با تخصیص آن بتوانیم زمینه های حضور بیشتر زنان و دختران را در عرصه ورزش فراهم کنیم .
معاون ورزش بانوان بیان کرد: به منظور آشنایی مسوولان ورزش بانوان شهرستان ها با برنامه عملیاتی ورزش استان جلسه ای با حضور این افراد برگزار شد تا بتوان به نحو شایسته در راستای رشد ورزش در حوزه بانوان گام برداشت .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز