امحاء ۸ تن گوشت قرمز و سفید غیرقابل مصرف در مرودشت

۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۲:۲۲
کد خبر: ۳۶۳۲۳۵
امحاء  ۸ تن گوشت قرمز و سفید غیرقابل مصرف در مرودشت
8 هزار کیلوگرم گوشت قرمز و سفید (مرغ وماهی ) غیر قابل مصرف در 9 ماهه گذشته در شهرستان مرودشت معدوم شد.
به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان مرودشت،  بازرسین نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذائی اداره دامپزشکی مرودشت در راستای تامین امنیت غذایی با منشاء دامی و سلامت شهروندان طی 13هزار و 729 نوبت بازدید موفق به کشف و امحاء 8 هزار کیلوگرم گوشت قرمز و سفید (مرغ وماهی ) غیر قابل مصرف در 9 ماهه گذشته در شهرستان مرودشت شدند.
رییس اداره دامپزشکی شهرستان مرودشت، گفت: این اداره طبق برنامه و با ضوابط و اعمال شاخص های بهداشتی از کلیه مراکز،تولید ، توزیع، نگهداری و حمل و نقل فراوده های خام دامی بازدیدهای دوره ای بعمل می آورد.
سیاوش پارسی  اظهار داشت: در این بازدیدها ناظرین بهداشتی ،کیفیت ، تاریخ مصرف ، شیوه نگهداری محصول و خصوصیات ظاهری آنرا بررسی نموده و با هر گونه موارد غیر بهداشتی و مشکوک برخوردهای قانونمند صورت می پذیرد.
وی خاطر نشان کرد: در نه ماهه گذشته طی 13هزار و 729 نوبت سر بازدید از مراکز تهیه و توزیع فرآورده های خام دامی بیش از 8 هزار کیلو گرم گوشت قرمز ، مرغ و ماهی غیرقابل مصرف انسانی کشف، ضبط و معدوم گردید.
رییس اداره دامپزشکی شهرستان مرودشت یادآور شد: تعداد 50 واحد صنفی به علت تخلف بهداشتی پلمپ موقت و 11 نفر نیز به مراجع قضایی شهرستان معرفی گردیده است.
پارسی از شهروندان خواست جهت حفظ سلامت خود و خانواده از خرید و مصرف گوشت های غیر بهداشتی که فاقد شناسه و مهر  بازرسی دامپزشکی است و همچنین ماهی و مرغ هایی که توسط افراد دوره گرد و به روش غیر بهداشتی عرضه می گردد اکیدا خودداری نموده و فراورده های گوشتی مورد نیازخود را از مراکز مجاز که تحت نظارت اداره دامپزشکی می باشد تهیه و مصرف نمایند و در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی مراتب را از طریق سامانه گویای 1512 به این اداره منعکس تا پیگیری لازم انجام شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز