دستگیری جاعل مامور نما در شهرستان کازرون

۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۰۸:۴۰:۴۳
کد خبر: ۳۶۶۶۰۲
دستگیری جاعل مامور نما در شهرستان کازرون
فردی که در شهرستان "کازرون" با معرفی خود به عنوان مامور دولتی اقدام به جعل اسناد و مدارک و فروش "اسپری فلفلی" و مجوز جعلی حمل "اسپری" می کرد، شناسایی و دستگیر شد
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" اظهارداشت: ماموران مطلع شدند فردی با معرفی خود با عنوان پرسنل ارگان های دولتی، اقدام به جعل اسناد و مدارک و فروش "اسپری فلفلی" و جعل مجوز حمل می کند.
سرهنگ "مهرداد مشوق" افزود: موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "کازرون" قرار گرفت و پس از شناسایی متهم، با هماهنگی مقام قضایی وی در منزلش دستگیر شد.
وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از منزل این جاعل مامورنما، چند دست لباس نظامی، تعداد ۲۲ فرم درخواست "اسپری فلفل"، تعداد لیست ۲۴ نفر از درخواست کنندگان "اسپری" به همراه وجه نقد دریافتی، مهر مربوط به دفتر "پیشخوان دولت"، مهر تاریخ و باطل شد، تعدادی مجوز جعلی حمل "اسپری فلفلی" و "شوکر" کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مراجع قضائی، از شهروندان درخواست کرد: از پرداخت هرگونه وجهی به مراجعه کنندگان ناشناس تحت عنوان مأموران دولتی، خودداری و  این گونه موارد را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز