کودکان ارسنجانی حافظ خوان می شوند

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۷:۱۸:۱۱
کد خبر: ۳۶۷۵۹۴
کودکان ارسنجانی حافظ خوان می شوند
کودکان مهد کودک آفرینش ارسنجان که تسلط نسبی به بخش هایی از اشعار حافظ دارند پس از بازدید از کتابخانه و گردهمایی در بخش کودک با حضور مربیان و کادر کتابخانه اقدام به حافظ خوانی کردند که در کنار خوانش اشعار کودکانه بسیار متنوع و ستودنی بود.
به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی فارس، جشن کودک در کتابخانه عمومی ملامحمدشفیع ارسنجان با همکاری کتابخانه پروین اعتصامی برگزارشد.
این جشن شامل برنامه های خوش آمدگویی، قصه گویی، مسابقه نقاشی و شعرخوانی بود که با استقبال گرم کودکان همراه بود.
رئیس اداره کتابخانه های ارسنجان هدف از برگزاری این جشن را تشویق کودکان برای حضور در کتابخانه  و تاثیر آن در نهادینه شدن فرهنگ مطالعه در آنان دانست.
زهرا ابراهیمی گفت: هرکدام از دانش آموزان بازدید کننده نماینده یک خانواده در شهرستان هستند و تاثیری که این بازدیدها و برخورد کتابداران در آنها می گذارد مستقیما روی خانواده ها هم تاثیرگذار خواهد بود.
همچنین در ادامه همکاری کتابخانه عمومی ملامحمدشفیع با اداره آموزش و پرورش شهرستان، دانش آموزان پایه پنجم مدرسه ابتدائی حاج علیرضا از کتابخانه بازدید کردند.
در این بازدید دانش آموزان با انواع منابع کتابخانه آشنا شدند و نحوه استفاده از آن ها برایشان تشریح شد. این  بازدید با پذیرایی و عضویت تعدادی از دانش آموزان به پایان رسید. پا
یه های دیگر این مدرسه نیز در روزهای آتی به بازدید کتابخانه خواهند آمد.
در این بازدید ها با همکاری کتابدار کتابخانه و معلم، دانش آموزان حاضر در بازدید دانش آموزان با تاریخچه و خدمات کتابخانه برای عموم و دانش آموزان آشنا می شوند.
در این بازدیدها از دانش آموزان دعوت می شود به عضویت کتابخانه درآیند و در مسابقات متنوعی که کتابخانه برگزار می کند شرکت کنند. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز