مجتمع عرضه مستقیم محصولات تعاونی های بخش کشاورزی شیراز افتتاح شد

۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۷:۱۱
کد خبر: ۳۷۱۹۵۷
مجتمع عرضه مستقیم محصولات تعاونی های بخش کشاورزی شیراز افتتاح شد
مجتمع عرضه مستقیم محصولات تعاونی های بخش کشاورزی شیراز با حضور و رئیس سازمان مرکزی تعاون روستائی ایران افتتاح شد.
 به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، همزمان با افتتاح این مجتمع  مراسم کلنگ زنی پروژه فاز دو مجتمع بزرگ 22 بهمن در جنوب شهر شیراز نیز انجام شد.
مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران  درحاشیه این آیین اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران در صادرات برخی محصولات کشاورزی به خصوص محصولات باغی و سبزی و صیفی مزیت‌هایی دارد.
حسین صفائی درادامه عنوان کرد: درسازمان مرکزی  تعاون روستایی، تشکل‌های کشاورزی را از لحاظ سرمایه‌ در گردش پشتیبانی می‌کنیم تا امکان عرضه محصولات تولیدی در بازارهای هدف به خصوص کشورهای همسایه ایران، داشته باشند.
وی درادامه توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز عرضه مستقیم مواد غذایی با همکاری تعاونی‌ها و اتحادیه‌های روستایی و کشاورزی را به عنوان اولویت های سازمان تعاون روستایی نام برد و گفت: نظام توزیع در کشور دچار مشکلاتی است، یکی از این مشکلات سهم کم فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز عرضه مستقیم است.
مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران درخصوص مجتمع عرضه مستقیم محصولات تعاونی های بخش کشاورزی فارس نیز یادآور شد: فاز اول این پروژه، مکان موقتی برای عرضه میوه و تره‌بار است و فاز دوم و اصلی آن مرکز فروشگاهی در زیربنایی به وسعت 7 هزار مترمربع خواهد بود.
نظر شما