کشف ۵۱۵ کیلوگرم هروئین، ۱۹۰ کیلو تریاک و ۱۵۰ کیلو حشیش در فارس

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۷:۰۰
کد خبر: ۳۷۸۵۷۲
کشف ۵۱۵ کیلوگرم هروئین، ۱۹۰ کیلو تریاک و ۱۵۰ کیلو حشیش در فارس
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان طی 24 ساعت گذشته، 515 کیلوگرم هروئین، 190 کیلو تریاک و 150 کیلو حشیش کشف شد.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، سردار "احمد علی گودرزی" اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک شبکه حمل و انتقال هروئین را شناسایی و با گسترش فعالیت های اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند یک محموله سنگین را به شیراز انتقال و در اختیار عوامل توزیع کننده قرار دهند.
وی ادامه داد: مأموران با انجام گشت های محسوس و نامحسوس در نهایت موفق شدند یک دستگاه تریلر را در این رابطه در محور شیراز – جهرم متوقف و به مقر انتظامی انتقال دهند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این تریلر 240 کیلوگرم هروئین که به طرز بسیار ماهرانه ای در چهار حلقه لاستیک خودرو جاسازی شده بود، کشف و راننده آن دستگیر شد.
گودرزی افزود: در ادامه عملیات مذکور و در جهت انهدام کامل شبکه حمل مواد مخدر، مأموران موفق شدند دو دستگاه خودرو پراید و پژو را در ورودی شیراز توقیف و ضمن دستگیری سه نفر متهم، در بازرسی از خودرو پژو مقدار یک کیلو و 40 گرم مواد روانگردان از نوع شیشه کشف کنند.
این مقام ارشد انتظامی به عملیات دیگری که توسط مأموران انتظامی شهرستان "لارستان" انجام گرفت، اشاره کرد و افزود: ماموران پاسگاه "هرمود عباسی" این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تانکر حامل روغن مایع خوراکی که از مسیر هر مزگان به سمت فارس در حال حرکت بود، مظنون و بلافاصله آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این خودرو 275 کیلو گرم هروئین و 190 کیلوگرم تریاک که در دیزی های زود پز جاسازی شده بود، کشف و راننده خودرو دستگیر شد.
گودرزی ادامه داد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان لارستان با توقیف یک دستگاه خودرو کامیون یخچال دار، در بازرسی از آن 150 کیلوگرم حشیش کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
وی در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر، تأکید کرد: مأموران جان بر کف انتظامی استان فارس در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز