شرکت سه هزار و ۳۶۶ مددجو در کلاسهای آموزش خانواده کمیته امداد لارستان

۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۱:۳۹
کد خبر: ۳۷۸۹۹۷
شرکت سه هزار و ۳۶۶ مددجو در کلاسهای آموزش خانواده کمیته امداد لارستان
سر رابط آموزش خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از شرکت سه هزار و 366 نفر از مددجویان کمیته امداد در کلاسهای آموزش خانواده در سال 94 خبر داد .
فاطمه ایزد پناه  درگفتگو با خبرنگار برنا لارستان با بیان اینکه نقش نهاد خانواده به عنوان بنیادی ترین عنصر جامعه نه تنها در متون اسلامی بلکه در بسیاری از نظریه ها و پژوهش های علمی به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل موثر در ایجاد جامعه ای سالم و پویا مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار داشت : در راستای اصلاح سبک زندگی و در خصوص تحکیم بنیان خانواده و مصونیت این نهاد از بخشی آسیب های اجتماعی،کمیته امداد اقدام به ارائه خدمات آموزشی به خانواده های مورد حمایت خود می نماید .
وی گفت: در همین راستا تعداد سه هزار و 336  نفر از زنان،دختران،نوعروسان و سالمندان در جلسات مختلف و بر اساس سن و جنس از موضوعات آموزشی استفاده کردند.
کارشناس آموزش خانواده تصریح کرد : عوامل موثر بر تحکیم خانواده،آموزش مهارت های زندگی،اثرات سوء ماهواره بر خانواده،فرایند حجاب و عفاف بر تحکیم خانواده،سبک زندگی ائمه اطهار با تاکید بر ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی و چشم و هم چشمی،راههای مدیریت بحران در خانواده ها و سایر موضوعات مرتبط از جمله مباحث مورد طرح در کلاس های آموزشی است که توسط اساتید مجرب مطرح می شود.
سر رابط آموزش خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان تلاش در جهت اصلاح سبک اندیشه و زندگی در جامعه هدف،تقویت ایمان و اعتقاد به اسلام و بسط بینش الهی بر اساس آموزه های دینی،تحکیم و بالندگی نهاد خانواده،فرهنگ سازی کار و تلاش،نشاط آفرینی و پیشگیری از ابتلا به اختلالات روانی و رفتارهای پرخطر،محو بیسوادی در جامعه مورد حمایت،پیشگیری در مقابل آسب های اجتماعی را،ازاهدف برگزاری کلاس های آموزشی برای مددجویان بیان کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز