۱۸شهید گمنام کاروان شاهدان بصیر دراستان فارس دفن می شوند

۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۷:۴۷
کد خبر: ۳۸۱۸۲۳
۱۸شهید گمنام کاروان شاهدان بصیر دراستان فارس دفن می شوند
18 شهید گمنام دوران دفاع مقدس کاروان "شاهدان بصیر" 18 اسفندتا روز شهادت حضرت زهرا در نقاط مختلف استان فارس دفن می شوند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سه شنبه 18 اسفند ماه ، ساعت 9 الی 13 مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در محل دانشکده علوم قرآنی شیراز واقع در بلوار شهید مطهری(زرگری) برگزار می شود و درادامه نیز  دو شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان دخترانه شیراز به خاک سپرده می شوند.
 درروز  18 اسفند ، شهرستان های فارس نیز میزبان شهدای گمنام هستند به گونه ای که  دو شهید گمنام در  دانشگاه علوم پزشکی شهرستان  جهرم،دو شهید در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، دو شهید در دانشگاه آزاد اسلامی لامرد دفن می شوند.
درروز چهارشنبه 19 اسفند ، پادگان نیروی دریایی بعثت شهر شیراز میزبان دو شهید گمنام است که دراین محل تشییع و به خاک سپرده می شوند.
شنبه 22 اسفند ، نقاط مختلف شهر شیراز شاهد خاکسپاری شهدای گمنام هستند به گونه ای که یک شهید درشهرک گلستان ،یک شهید در اداره کل اطلاعات فارس،یک شهید در تیپ زرهی نزاجا شیراز،یک شهید درپایگاه هوایی حضرت امام خمینی (ره)نهسا شیراز دفن می شوند.
در روز 22 اسفند مردم شهر اشکنان نیز میزبان دو شهید گمنام هستند تا با تشییع و خاکسپاری باشکوه بخشی  از دین خود به این شهدا را ادا کنند.
درروز یکشنبه 23 اسفند ساعت 9 صبح  پیکر پاک شهید شناسایی شده محمدرضا  طبایی که ، سال ۶۱ در عملیات محرم  به شهادت رسید  و به همراه کاروان شاهدان بصیر در شهر شیراز مورد استقبال مردم قرار گرفت نیز توسط مردم تشییع  و  در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) به خاک سپرده می شود.
کاروان پیکر مطهر 94 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با عنوان «شاهدان بصیر» طی روزهای 23 دی تا اول بهمن‌ماه به 60 نقطه فارس اعزام شدند و از سوی مردم خداجو و ولایتمدار این استان مورد استقبال قرارگرفتند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز