عیدی "آسیا تک"به مسافران نوروزی/ارائه اینترنت رایگان در اماکن گردشگری شیراز

۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۹:۳۲
کد خبر: ۳۸۵۲۳۶
عیدی آسیا تکبه مسافران نوروزی/ارائه اینترنت رایگان در اماکن گردشگری شیراز
شرکت آسیاتک درنوروز 95 به مسافران و بازدیدکنندگان از اماکن گردشگری در شهر شیراز عیدی می دهد،به گونه ای که در مکان های تاریخی سعدی ،حافظیه و ارگ کریمخانی خدمات اینترنت رایگان به مراجعه کنندگان ارائه می شود.
مدیر آسیاتک منطقه جنوب درگفتگو با خبرنگار برنا فارس ضمن تبریک فررارسیدن سال نو، اظهار داشت: این خدمات در طول ایام نوروز  در مکان های تاریخی ،سعدیه ،حافظیه و ارگ کریمخانی به مراجعه کنندگان ارائه می شود.
علیرضا نادری افزود:در راستای اهداف فرهنگی این شرکت و با همراهی و همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان فارس در عید نوروز امسال آسیاتک ارائه خدمات اینترنت پرسرعت رایگان به گردشگران و بازدیدکنندگان از سعدیه، حافظیه و مجموعه کریمخانی را در دستور کار خود دارد.
وی با تاکید براینکه سخت افزار و تجهیزات استفاده شده در این طرح از به روزترین دستگاه های دنیا هستند، ادامه داد:اتصال آسان ،سرعت مناسب و پهنای باند مناسب از فاکتورهای مهم این طرح است.
مدیر آسیاتک منطقه جنوب  با اشاره به اینکه این شرکت درگذشته این طرح رادر فرودگاه مهرآباد ، مجتمع تجاری کوروش و اماکن عمومی تهران اجرا کرده ،عنوان کرد: طرح تجهیز اماکن گردشگری استان به اینترنت پر سرعت رایگان از مکان های گردشگری یاد شده آغاز می شود.
نادری تصریح کرد: این طرح باعث می شود میزان مراجعه وبازدید از این اماکن افزایش یابد ، تصویر و فیلم های بیشتری درمورد این مکان های دیدنی منتشرشود و درنهایت زمینه رضایت مندی مسافران و ایجاد خاطره خوش از شهر شیرازبرای آنها فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: مشترکان شرکت آسیاتک در هر نقطه ایران می توانند با مراجعه به مکان های یاد شده از امکانات خاص و متنوع این شرکت بهره مند شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز