جانشین رئیس پلیس راهور ناجا:

افزایش ۱۶ درصدی تردد به استان فارس / کاهش ۱۰ درصدی حوادث رانندگی در کشور

۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۱۱:۴۴:۰۵
کد خبر: ۳۸۵۶۸۹
افزایش ۱۶ درصدی تردد به استان فارس / کاهش ۱۰ درصدی حوادث رانندگی در کشور
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش 16 درصدی میزان تردد مسافران نوروزی به استان، گفت: استان فارس جزء استان های کاهشی در موضوع تصادفات است.
به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار " موسی امیری" در جمع خبرنگارن در شیراز، اظهارداشت:: با توجه به بارش باران و برف در اکثر محورهای مواصلاتی کشور، شاهد ترافیک نیمه سنگین و کندی حرکت در این محورها هستیم.
وی ادامه داد: با این حال با تلاش مأموران پلیس و سایر دستگاه های امداد رسان همه محورهای مواصلاتی باز هستند و تردد در آنها جریان دارد.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه در کل کشور کاهش تصادفات رخ داده است، افزود: با این وجود آنچه ما را نگران می کند، سهم واژگونی ها بر اثر سرعت غیر مجاز و همچنین لغزندگی جاده ها است.
امیری افزود: در استان فارس حدود 16 درصد افزایش تردد داشته ایم و محور بوشهر – شیراز پر ترددترین محور مواصلانی استان تا کنون بوده است.
وی پرتردد ترین محورهای مواصلاتی کشور را محورهای شمالی و محور سمنان – مشهد و تهران – قم عنوان کرد و افزود: طبیعی است که بیشترین حوادث رانندگی نیز در این محورها رخ داده است.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: همانگونه که فرمانده ناجا روز گذشته در استان اصفهان اعلام کردند، شاهد کاهش 10 درصدی تصادفات در کل کشور هستیم.
در ادامه، فرمانده انتظامی استان فارس نیز گفت: بارش باران در سطح استان آغاز شده است و طبق پیش بینی های انجام شده توسط هواشناسی تا روز چهارشنبه نیز ادامه خواهد داشت.
سردار "احمد علی گودرزی" بیان کرد:از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا کنون آمار تصادفات در سطح استان 48 درصد و جانبتختگان نیز 71 درصد کاهش داشته است.
وی به رانندگان توصیه کرد با توجه به شرایط بارندگی در سطح استان، با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز