برگزاری مسابقات شطرنج جام بزرگ شیراز

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۷:۰۰
کد خبر: ۳۹۹۸۷۰
برگزاری مسابقات شطرنج جام بزرگ شیراز
مسابقات شطرنج جام بزرگ شیراز با حضور نمایندگانی از 10 استان کشور در شهر شیراز برگزارشد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، دور هشتم از 11 دور مسابقات شطرنج جام شیراز با صدرنشینی استاد فیده مهرداد صداقتی  به پایان رسید.
این مسابقات که یکی از با کیفیت ترین مسابقات سالهای اخیر استان فارس محسوب می شود به همت و تلاش هیات شطرنج استان و همکاری مدیریت خوب و خوش فکر باشگاه شطرنج قائم مقامی برگزار شده است.
در این مسابقات 157 نفر از استانهای کشور شرکت کرده اند که حضور استاد بزرگ همایون توفیقی و استاد فیده مهرداد صداقتی و در مجموع بیش از یکصد ریتینگ دار بر اهمیت و اعتبار این مسابقات افزوده است .
رقابت فشرده  و شانه به شانه شطرنجبازان در این مسابقات و قدرتنمایی نوجوانان استان در برابر بزرگان این رشته ورزشی توانسته شور و هیجان خاصی را بوجود آورد.
 رییس هیات شطرنج استان ضمن اظهار رضایت از کیفیت و کمیت این مسابقات افزود: کسب دو مدال طلا توسط نوجوان با استعداد شیرازی ( آرتین اشرف ) و قهرمانی های نوجوانان استان در مسابقات مختلف کشوری ، وظیفه هیات شطرنج استان را سنگین تر کرده و نیاز به مسابقات بزرگ و آمادگی بیشتر را در جهت حضور قوی تر در مسابقات کشوری ، آسیایی و جهانی الزامی کرده است.
سیاوش جواهری عنوان کرد : امیدوارم شطرنجبازان خوب استان از این مسابقات به بهترین نحو سود جسته و با برنامه ریزی دقیق و هماهنگ بتوانیم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای استان باشیم.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز