رئیس کل دادگستری استان فارس:

گسترش ارزش‌های انقلاب با الگو گیری از اهداف شهدا امکان یافته است

۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۲:۴۶
کد خبر: ۴۰۲۸۵۳
گسترش ارزش‌های انقلاب با الگو گیری از اهداف  شهدا امکان یافته است
رئیس دادگستری فارس گفت: پایداری، ثبات و گسترش ارزش‌ها و ارکان این انقلاب با الگو گیری از اهداف والای شهدا امکان یافته است و بر همه ما تکلیف است تا پاسدار خون شهدا و حافظ آرمان های رفیع آنان باشیم .
به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس ،علی القاصی تجلیل از خانواده شهدا و تکریم و تفقد از یادگاران شهدا  را یک تکلیف و وظیفه  خواند و افزود: باید تلاش کنیم تا  که نسل نوجوان و جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و ارتباط بین خانواده شهدا و  جامعه  را مستحکم کنیم.

وی با اشاره به اینکه به برکت  پاسداشت خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است گفت:

رئیس دادگستری فارس خاطر نشان کرد: امروز تفکر ایثار و شهادت زمینه ساز شور، شعور و بالندگی و اقتدار در جامعه می شود و استقبال، تکریم و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تشییع شهداء مدافع حرم بر همگان آشکار ساخته است که مردم برای شهدا و ایثارگری آنان احترام و ارزش والایی قائل هستند.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس تصریح کرد: کرد: با عنایت به تاکیدات  بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل یادگاران هشت سال دفاع مقدس  دادگستری استان فارس همواره در قالب برنامه های منظم دیدار و تفقد از ایثارگران و خانواده های معظم شاهد و ایثارگران را در  دستور کارقرار داده است.
دادگستری استان فارس همزمان با روز جانباز میزبان مسئولان امور ایثارگران استان های جنوب کشور می باشد و در این روز از جابنازان، خانواده شهدا و ایثارگران دادگستری استان تجلیل خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز