مدیرکل آموزش وپرورش فارس:

جذب نیروی انسانی از فعالیت های اساسی آموزش و پرورش است

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۱:۳۷
کد خبر: ۴۰۵۲۴۲
مدیرکل آموزش و پرورش فارس جذب نیروی انسانی و نگه داشت آنها را یکی از اساسی ترین فعالیت های آموزش و پرورش دانست و گفت: امور اداری می تواند با اصلاح این فیلتر مهم و اساسی ، بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را رفع کند.
به  گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، حمید رضا آذری در   کارگاه آموزشی  روسا و معاونین امور اداری و تشکیلات  ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار داشت: یکی از موثرترین و مهمترین ارکان وزارت آموزش و پرورش ،اداره کل  امور اداری و تشکیلات است .
وی با تاکید  بر اینکه " بیشترین حجم مسائل مربوط به منابع انسانی در امور اداری  است " افزود : کار امور اداری بسیار دشوار است ، چرا که بیشترین مراجعات همکاران فرهنگی در این حوزه است .
مدیر کل آموزش و پرورش فارس سپس   بر تمرکز زدایی تاکید کرد و گفت:  با تمرکز زدایی و واگذاری بخشی از تصمیم گیری ها به بخش های پایین دستی در آموزش و پرورش ،  می توان زمینه  ابتکار و خلاقیت و همچنین بهبود روش ها را فراهم نمود.
مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش نیز دراین جلسه ابرازداشت: آموزش و پرورش به جهت گستره زیادی که در سطح کشور دارد ،نیازمند توجه ویژه است.
 سید حسن حسینی گفت: آموزش و پرورش به جهت گستره زیادی که در سطح کشور دارد ، نیازمند توجه ویژه است.
وی  ضمن تشریح برنامه ها و سیاست های حوزه کاری خود در سال  جاری ،تاکید کرد: لازم است مسوولین ، نگاه ویژه و جدای از سایر دستگاه ها  به آموزش و پرورش داشته باشند.
مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورشبا تاکید بر لزوم تمرکز زدایی در  آموزش و پرورش گفت:تلاش ما این است ، با واگذاری بخشی از تصمیم گیری ها  به ادارات کل استانها، زمینه  تسهیل انجام امور را فراهم کنیم  که یکی از مصادیق این مهم ، موضوع نقل و انتقال است که به استانها واگذار می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز