امحاء ۱۰ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در شیراز

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۳:۳۸
کد خبر: ۴۰۵۳۱۷
امحاء  ۱۰ تن فرآورده خام دامی  غیر قابل مصرف در شیراز
با تلاش بازرسین بهداشتی اداره دامپزشکی شیراز بیش از10 تن فرآورده خام دامی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف جمع آوری و به دستور مرجع قضایی امحاء شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شیراز  گفت: در بازدید کارشناسان واحد بهداشت این اداره از مراکز تهیه،تولید و عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان شیراز در اردیبهشت 95 مقدار10 هزار و 544 کیلوگرم فرآورده خام دامی تاریخ گذشته و یا غیر قابل مصرف جمع آوری و با اخذ حکم از مراجع قضایی صورتجلسه و معدوم گردید.
دکتر عبدالرضا وفا افزود: این فرآورده شامل: 3 هزار و 805 کیلوگرم مرغ ،4 هزار و 316 کیلوگرم جگر و سنگدان مرغ ،2 هزار و 352 کیلوگرم میگو و 71 کیلوگرم گوشت قرمز بود که طبق دستور مقام قضائی امحا شد.
وی خاطر نشان کرد: تعداد 14 واحد متخلف نیز توسط بازرسین این اداره شناسائی، پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.
این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: طی 6 ماهه اخیر توسط کارشناس دارو و درمان این اداره با بازدید از مراکز فروش داروهای دامپزشکی هزاران پاکت ، شیشه ، فلاکن و بسته هایغیر مجاز و تاریخ گذشته داروهای دامپزشکی به ارزش 400 میلیون ریال جمع آوری و با اخذ حکم قضایی معدوم گردید.
وی از مردم خواست: موارد مشکوک در چرخه تولید یا عرضه فرآورده های خام دامی و یا تاریخ گذشته را به تلفن گویای 1512 و یا شماره های 32237509 و 32233072 اداره دامپزشکی شیراز اطلاع دهند.
دکتر وفا همچنین به شهروندان توصیه کرد: در هنگام خرید فرآورده ها ضمن توجه به تاریخ تولید، انقضاء و لیبل معتبر محصولات، به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده از خرید و مصرف انواع گوشت از مراکز غیر مجاز و بین راهی که فاقد نظارت دامپزشکی می باشند اکیداً خودداری کنندو مراتب را جهت رسیدگی به شماره های فوق الذکر اطلاع دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز