طرح « تابستانه کتاب» کلید خورد

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۳:۱۷
کد خبر: ۴۱۴۹۸۸
طرح « تابستانه کتاب» کلید خورد
معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به آغاز طرح «تابستانه کتاب» گفت: طرح تابستانه کتاب از مجموعه طرح‌های خانه کتاب ایران برای ترویج کتاب خواندن از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، بهاره شفیعی، با اشاره به آغاز طرح «تابستانه کتاب» اظهار داشت: ثبت نام در این طرح از نیمه خرداد ماه آغاز شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد و کتابفروشی‌های متقاضی می‌توانند از طریق سایت خانه کتاب ایران ثبت نام کنند.
وی با بیان اینکه این طرح با هدف رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی اجرا می‌شود، گفت: این طرح در بازه زمانی یک ماهه از ١٦ تیرماه تا ١٥ مردادماه در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود.
معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان فارس افزود: در این طرح کتابفروشی‌ها پس از ثبت نام در سایت خانه کتاب و تایید ثبت نام آنها می‌توانند کتاب‌هایی را که با طرح مطابقت دارد، با ٢٠ درصد تخفیف به خریداران بفروشند.
شفیعی خاطرنشان کرد: در طرح تابستانه کتاب، کتاب‌های عمومی از ٢٠ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان از ٢٥ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.
وی تصریح کرد:  کتابفروشی‌ها برای شرکت در این طرح باید به رایانه و اینترنت مجهز باشند و کتاب‌هایی که فروخته می‌شوند باید در سایت خانه کتاب ثبت شوند و ثبت مشخصات کتاب باید همزمان با فروش کتاب یا تا ساعت ٢٢ همان روز باشد چراکه در غیر این صورت درگاه کتابفروشی مسدود می‌شود.
معاون فرهنگی ارشاد فارس بیان کرد: سقف تخفیف برای هر کتابفروشی در مرحله نخست تا سقف ٢٠ میلیون ریال است و در صورتی که کتابفروشی‌ای بیش از میزان تعیین شده فروش داشته باشد، امکان تمدید این اعتبار وجود دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز