کشف ۱۱قبضه اسلحه توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۵:۴۳
کد خبر: ۴۱۵۰۲۴
کشف ۱۱قبضه اسلحه توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس
طی ده روز گذشته نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس 29متخلف را دستگیر کردند و 11قبضه اسلحه کشف کردند.
به گزارش خبرگزاریبذنا ازفارس، مدیر کل حفاظت حفاظت محیط زیست فارس در این رابطه گفت با تلاش و کوشش نیروهای یگان این اداره کل در ده روز گذشته    29 نفر متخلف و شکارچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد که از آنها تعداد 11 قبضه اسلحه ،کشف و ضبط گردید.
حمزه ولوی افزود: .این عملیات ها درشهرستان های کازرون ،زرین دشت،آباده،سروستان،لار،فیروزآباد،داراب،لامرد،و گشت سیار اداره کل   صورت پذیرفت.
 فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان فارس نیز گفت:از این متخلفین لاشه 2 راس بزغاله، یک راس گراز،24قطعه تیهو و دراج کشف و ضبط گردید
 مجتبی شکرانه همچنین از کشف 5 رشته تور پرنده گیری ، در استان فارس طی این مدت خبر داد و افزود:از متخلفان همچنین 15 قطعه پرنده شامل 14 قطعه کبک و یک بهله دلیجه زنده نیز کشف شد.
وی عنوان کرد:  در هفته جاری ،در بازرسی از منزل فردی در شیراز 2 راس بزغاله وحشی کشف شد .
فرمانده  یگان حفاظت محیط زیست استان فارس یاداور شد: این یگان  با همکاری نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی در بازرسی از منزلی در شیراز 2 راس بزغاله وحشی کشف و ضبط نمودند.
شکرانه تاکید کرد:صید نوزادان حیات وحش بسیار ناپسند است زیرا علاوه بر خارج نمودن نوزاد از چرخه زندگی ،مادر نوزادان به دلیل عفونت غدد شیری از بین میروند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز