ستاد ساماندهی امور جوانان فارس باموضوع "اوقات فراغت"تشکیل شد

۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۹:۴۳
کد خبر: ۴۱۵۲۶۷
ستاد ساماندهی  امور جوانان فارس باموضوع اوقات فراغتتشکیل شد
ستاد ساماندهی امورجوانان فارس با موضوع اوقات فراغت باحضور اعضاء ستاد و به ریاست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس تشکیل شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،  مدیرکل ورزش و جوانان استان دراین جلسه اظهارداشت: باید اوقات فراغت جوانان درسراسر سال با برنامه های متنوع و خلاقانه پرشود که برای موفقیت دراین زمینه لازم است بخش دولتی و خصوصی در برنامه ریزی های مرتبط با این موضوع ورود کنند.
حیدرعلی کامیاب سپس با اشاره به مصوبه هیات دولت مبنی بر برنامه ریزی و فراینداجرای موضوعات مرتبط باجوانان توسط وزارت ورزش و جوانان گفت:باید برای اوقات فراغت جوانان تصمیم های گرفته شود که عملیاتی باشد و با روحیه نشاط و جوانی این قشر تاثیرگذار سازگاری داشته باشد.
دبیر ستاد ساماندهی امورجوانان فارس ادامه داد: به منظور بهره مندی بیشتر وموفقیت درزمینه اوقات فراغت جوانان لازم است دستگاههای مرتبط با اداره کل ورزش و جوانان که دبیرخانه دائمی ستاد ساماندهی امورجوانان است درارتباط باشند و گزارش های ماهیانه خود راارسال کنند.
وی  با تاکید براینکه درجلسات مرتبط با جوانان حتما باید نماینده ای از اداره ورزش و جوانان حاضر باشد ، عنوان کرد: الگو سازی و هویت آفرینی به همراه شادی و نشاط باید در برنامه های درنظر گرفته شده برای جوانان گنجانده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس سپس از توجه دولت تدبیر و امید به موضوع جوانان یاد کرد و ابراز داشت: فرمانداران سراسر استان باید  هرماه جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان را برگزار کنند و گزارش های مربوطه را به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال نمایند تا بتوان در زمینه موفقیت جوانان گام های موثر تری برداشت.
معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس  نیز دراین جلسه گزارشی درمورد لزوم برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان ارائه کرد و ابرازداشت: درشرایط کنونی  جوانان ازنحوه گذراندن اوقات فراغت خودرضایت ندارند و این قشر  دولت را متولی اوقات فراغت می دانند.
 علی رضایی افزود: امروزه اوقات فراغت جوانان بیشتر با تلویزیون و شبکه های مجازی سپری می شود که این موضوع نیز آسیب های فراوانی به همراه دارد و جوانان را درگیر تنهایی میکند.
 وی تصریح کرد: برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانان در همه ایام سال نیاز به  همکاری دستگاه های دولتی و غیر دولتی  و سازمان های مردم نهاد در این زمینه دارد تا بدین وسیله آسیب های ناشی از نبود اوقات فراغت کاهش یابد.
دراین جلسه مسئولان دستگاه های دولتی  در مورد برنامه و راهکارها ارگان های خود در زمینه اوقات فراغت صحبت کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز