دانشگاه تابستانه فرهنگ و هنر شیراز آغاز به کار می کند

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۷:۲۴
کد خبر: ۴۱۷۲۲۲
دانشگاه تابستانه فرهنگ و هنر شیراز  آغاز به کار می کند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس گفت: دانشکده فرهنگ و هنر شیراز از ١٩ تیر تا ٥ شهریور ماه ٩٥ میزبان استادان نامدار رسانه و تبلیغات، موسیقی، تئاتر ، سینما، شعر، ادب، فلسفه و هنرهای تجسمی کشور می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، نشست کارگروه انجمن های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، با حضور مدیر کل، معاونین، روسا، مدیران انجمن ها و دبیر دانشگاه تابستانه فرهنگ و هنر شیراز، برگزارشد و در آن مسئولان مرتبط به ارائه برنامه های ویژه تابستان دانشکده یاد شده، پرداختند.
بهزاد مریدی در این نشست با اشاره به اینکه دانشگاه تابستانه فرهنگ و هنر با کیفیتی به مراتب برتر از سال قبل برگزار می شود، بیان داشت: استادان نامدار موسیقی ، تئاتر ، سینما و هنرهای تجسمی کشور در این ترم تابستانه برای کارگاه های آموزشی به شیراز می آیند و دوره های علمی ، سمینار های تخصصی و آموزش های کوتاه مدت در دانشکده فرهنگ و هنر طی ترم تابستان برگزار می شود.
این مقام فرهنگی استان با تاکید براینکه برگزاری دوره های جدید علمی آموزشی ویژه هنرمندان استان فارس با حضور بزرگ ترین چهره های هنر و زیبا شناسی کشور بر پا خواهد شد، افزود: سال گذشته دانشگاه تابستانه با هدف افزایش غنای علمی و مهارتی هنرمندان استان فارس با دعوت از استادان نامدار کشور اتفاق بزرگی را رقم زد و درصددیم امسال با حمایت هنرمندان کار بزرگ تری انجام دهیم.
وی همچنین ابراز داشت: حضور استادان نامدار موسیقی، تئاتر، سینما و هنرهای تجسمی کشور اتفاقی است که انشاء الله بعد از ماه مبارک رمضان رقم خواهد خورد و با تجربه ای که سال گذشته از برگزاری دانشگاه تابستانه کسب شده و با نیاز سنجی که در سطح استان از هنرمندان و متخصصین صورت گرفته است، تلاش می کنیم امسال کیفیت دوره ها افزایش یافته و آموزش ها موثر تر و تغییر در توانمندی هنرمندان محسوس تر شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس گفت: در سال جاری همایش هنر و اعتیاد را با حضور مسئولین، استادان دانشگاه، هنرمندان بزرگ و متخصصین روانپزشکی، روانشناسی، هنر و زیبا شناسی در سالن استاد غلامحسن اولاد دانشکده فرهنگ و هنر برگزار شد که با استقبال فوق العاده دانشجویان و هنرمندان روبرو گردید و انشاء الله این گونه سمینار ها و همایش ها که با هدف آسیب شناسی و درمان آسیب های اجتماعی برگزار شده و مورد تحسین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و... واقع گردیده، استمرار خواهد یافت.
مریدی با بیان اینکه برگزاری جشنواره های هنری دانشجویی دیگر برنامه دانشگاه فرهنگ و هنر است، خاطر نشان کرد: جشنواره های تئاتر، موسیقی، هنر های تجسمی و فیلم و عکس در مرکز علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در سال جاری بر گزار می شود و هدف آن حمایت از ترویج هنر فاخر ایران اسلامی میان دانشجویان استان فارس است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز