مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم:

۸۷۸مددجوی کمیته امداد جهرم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۱:۰۵:۳۵
کد خبر: ۴۱۹۵۲۳
۸۷۸مددجوی کمیته امداد جهرم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم گفت : از افراد تحت حمایت این نهاد تعداد 878 نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته و سالانه بیش از 6 میلیارد ریال حق بیمه آنها توسط کمیته امداد شهرستان جهرم پرداخت می شود.
به گزارش  خبرگزاری برنا ازفارس، سید محمدرضا رضوی زادگان اظهارداشت: :در ادامه خدمت رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) به اقشار آسیب پذیر ، با توجه به ظرفیت قانون هدفمندی یارانه ها و و نگرانی مددجویان از آینده خانواده و فرزندانشان بخصوص زنان سرپرست خانوار که هیچ منبع درآمدی برای آینده فرزندان خود ندارند ، این نهاد مطابق قانون و سهمیه در نظر گرفته شده جهت شهرستان 878 نفر که شامل زنان سرپرست خانوار شهری کمتر از 50 سال سن تحت حمایت و همچنین برخی مددجویانی که وام اشتغال دریافت نموده اند از سال 1390 تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داده است .
وی افزود: درهمنی راستا حق بیمه آنها را که سالانه بالغ بر 6 میلیارد ریال می باشد جهت استفاده از مزایای بازنشستگی ، از کارافتادگی و فوت پرداخت می شود تا بار سنگین و دغدغه فکری این افراد را کم کرده و نسبت به آینده امیدوار شوند.
مدیر کمیته امداد  جهرم بیان کرد: از تعداد 878 نفر بیمه شده 451 زنان سرپرست خانوار و مابقی مددجویان دریافت کننده وام اشتغال از این نهاد هستند.
رضوی زادگان در خصوص بیمه شدگان روستایی نیز گفت:قبلا در قالب صندوق بیمه اجتماعی روستائیان این نهاد اقدام به پرداخت حق بیمه مددجویان روستایی می نمود که با توجه به مشکلات ،بخصوص تامین اعتبار لازم ،این طرح راکد مانده و مددجویان روستایی در صورت تمایل باید حق بیمه خود را پرداخت کند.
وی  عنوان کرد:  با توجه به مشکلات مددجویان روستایی در تامین سرانه حق بیمه خود، پیگیری های لازم درحال انجام است  تا سرانه بیمه روستائیان نیز بنحوی تامین و پرداخت شود که در این زمینه نقش قوه مقننه و بویژه نمایندگان حائز اهمیت است که با تلاشهایی که توسط کمیته امداد مرکز صورت پذیرفته امیدواریم این مهم نیز محقق شود .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز