مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

از مدال آوران ورزش دانش آموزی فارس تقدیر می شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۸:۱۸
کد خبر: ۴۲۱۲۵۹
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: از مدال آوران دختر و پسر ورزش دانش آموزای فارس ، در آینده ای نزیدک تقدیر می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حمیدرضا آذری در آیین انتخابات رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی این استان، اظهار داشت: دانش‌آموزان فارس در سال تحصیلی 94 - 95 موفقیت‌های بسیاری کسب کردند  که در آینده ای نزدیک از مدال آوران این عرصه تقدیر خواهد شد و امید است با تلاش‌های انجام‌گرفته، این موفقیت‌ها برای آموزش‌وپرورش فارس استمرار یابد.
وی با اشاره به طول عمر دو ساله هیات ورزش دانش آموزی استان بیان کرد: امسال آموزش و پرورش فارس در زمینه ورزش دانش آموزی ، با برنامه های صورت گرفته از وضعیت بهتری نسبت به سال های قبل برخوردار است و  امید است این مجمع آغاز بسیار خوبی در استان باشدو بتوانیم با این تشکل جدید به رونق ورزش استان فارس  کمک کنیم.
هیات ورزش دانش آموزی در فراگیر شدن ورزش دانش آموزی بسیار موثر است
در ادامه ، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز ، ضمن ارائه گزارش عملکرد ورزش دانش آموزی فارس گفت:در راستای سیاست گذاری و برنامه ریزی فعالیت های هیات ورزش دانش آموزی فارس، در  زمینه برگزاری مسابقات و اعزام ها، برگزاری کمیته تخصصی مسابقات و کارگاه های آموزشی، تا کنون نزدیک 25 جلسه  با حضور اعضای هیات رئیسه مجمع عمومی هیات ورزش دانش آموزی  برگزار شده است.
محمد جعفری با اشاره به برگزاری دوره های داوری و مربیگری رشته های مختلف ورزشی با همکاری هیات های ورزشی  در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی 94-93  دوره مربیگری فوتبال درجه D و 3براردران و دوره مربیگری درجه 3 بدمینتون خواهران برگزار شد.
وی افزود : در همین راستا در سال 95-94 نیز دو دوره مربیگری فوتسال درجه یک ایران برای برادران ، والیبال درجه2 و 3 برادران، هندبال درجه 3 برادران،دو ومیدانی درجه 3 خواهران و دوره داوری بسکتبال درجه 3 خواهران برگزار شد.
جعفری گفت: در راستای توسعه منابع انسانی ، معلمین ورزش فارس  به عنوان معلم داور  و معلم  مربی در برگزاری مسابقات ورزشی فعالیت داشته اند .
نایب رئیس مجمع انتخاباتی هیات ورزش دانش‌آموزی استان گفت: در تابستان 94 استان فارس ، با  کسب رتبه اخلاقی ، انظباطی در مسابقات و جشنواره دانش آموزی ، مقام اول را  در سطح کشور از آن خود کرد. 
وی  در زمینه توسعه ورزش قهرمانی نیز گفت: برگزاری سی و یکمین و سی و دومین  دوره مسابقات ورزشی آموزشگاه های دختر و پسر  استان در سال 94-93 در سه مرحله و با حضور بیش از 8 هزار شرکت کننده در سه دوره تحصیلی و 11 رشته ورزشی  از مهمترین اقدامات هیات ورزش دانش آموزی در سال 94-93 می باشد.
جعفری افزود : با توجه به سیاست فدراسیون و معاونت تربیت بدنی و سلامت  وزارت  آموزش و پرورش در تاکید بر اولویت ورزش در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول، همین مسابقات در سال تحصیلی 95-94 نیز با حضور بیش از 7 هزار دانش آموز فارس از  دو دوره تحصیلی یاد شده  برگزار شد .
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس  در ادامه گفت: اعزام 198 دانش آموز، مربی و سرپرست به بیست و ششمین دوره  مسابقات ورزشی آموزشگاه های دختر کشور در تابستان 94 ، اعزام 191 دانش آموز، مربی و سرپرست ،به سی و دومین دوره مسابقات آموزشگاه های پسر سراسر کشور در مشهد مقدس از دیگر فعالیت های مهم این هیات می باشد.
جعفری افزود : دانش‌آموز ورزشکار استان فارس در سال تحصیلی 95-94 ، در مسابقات ورزشی کشور 197  مدال شامل ، 49 مدال طلا، 83 مدال نقره و 65 مدال برنز کسب کردند که ازنظر امتیازهای ورزشی، دانش‌آموزان فارس پس از  تهران ، مقام دوم کشور را به خود اختصاص دادند.
وی در گزارش خود یادآور شد: در راستای برگزاری برنامه‌های ورزشی برای دانش‌آموزان فارس در سال اخیر، بیش از  930 میلیون تومان از منابع مالی مختلفی  شامل" حامیان مالی، درآمدهای اختصاصی حوزه تربیت بدنی و سلامت  آموزش و پرورش و مساعدت های مدیر کل آموزش و پرورش فارس "هزینه شد.
جعفری ورزش دانش آموزی را  پایه ورزش قهرمانی  عنوان کرد و افزود: استقرار فدراسیون و هیات ورزش دانش آموزی در فراگیر شدن ورزش دانش آموزی بسیار موثر خواهد بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز