انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران فارس در ۱۵ تیرماه

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۰۸:۲۲:۳۸
کد خبر: ۴۲۱۵۸۳
انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران فارس در ۱۵ تیرماه
معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران در ۱۵ تیرماه خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ چاپخانه در استان فارس فعالیت می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، بهاره شفیعی از برگزاری انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران در ١٥ تیرماه خبر داد و اظهار داشت: بیش از ١٠٠ چاپخانه در استان فارس فعالیت می‌کنند که از این تعداد ٤٠ چاپخانه شرایط لازم برای عضویت در اتحادیه را دارند.
وی با بیان اینکه با تشکیل اتحادیه بخشی از وظایف نظارتی ارشاد به اتحادیه واگذار می‌شود، گفت: این امر سبب نظارت دقیق‌تر می‌شود و رضایت بیشتری برای ارباب رجوع به وجود می‌آید.
معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان فارس افزود: چاپخانه‌دارانی که پروانه صنفی و مجوز ارشاد داشته باشند می‌توانند به عضویت اتحادیه درآیند و از تسهیلات آن بهره‌مند شوند.
شفیعی خاطرنشان کرد: برای چاپخانه‌دارانی که مجوز ارشاد دارند اما پروانه صنفی ندارند شرایطی فراهم شده که بتوانند با سرعت بیشتری پروانه را دریافت کنند و به عضویت اتحادیه درآیند.
معاون فرهنگی ارشاد استان فارس با بیان اینکه پیش از این فعالیت چاپخانه‌داران استان فارس زیر نظر اتحادیه نوشت‌افزار و لوازم التحریر بود، گفت: با توجه به تخصصی بودن فعالیت چاپخانه‌داران و تفاوت فعالیت آنها با نوشت‌افزار شرایط تشکیل اتحادیه چاپخانه‌داران استان فراهم شد.
شفیعی از راه‌اندازی اتحادیه ناشران استان فارس نیز خبر داد و تصریح کرد: این امر که از مطالبات اصلی این صنف است در دست بررسی قرار گرفته و رایزنی‌های اولیه با ناشران انجام شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز