فرماندار ویژه شهرستان جهرم خبر داد:

برگزاری همایش "پیشگیری از اعتیاد" درجهرم

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۰:۴۶:۲۹
کد خبر: ۴۲۱۶۸۳
برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد درجهرم
فرماندار ویژه شهرستان جهرم ضمن اشاره به برگزاری همایش "پیشگیری از اعتیاد" درجهرم گفت: آگاه‌سازی و اطلاع رسانی در زمینه مضرات مواد مخدر گام موثری در امر پیشگیری از اعتیاد آحاد جامعه بخصوص جوانان به مواد مخدر است.
به گزارش خبرگزاری برنا از جهرم،علی رضا صحرائیان اظهارداشت: اجتماعی کردن مبارزه همه جانبه با مواد مخدر یک امری ضروری است که در این راستا فرمانداری ویژه شهرستان جهرم هماهنگی لازم با دستگاه های ذیربط به منظور برگزاری همایش بزرگ پیشگیری از اعتیاد انجام داده است.
وی ابراز داشت: همایش بزرگ پیشگیری از اعتیاد پنجم تیر ماه از ساعت 18 لغایت 20 با حضور  دبیر  شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان، مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان ، خانواده شهدا و جانبازان سرافراز، دست‌اندرکاران عرصه مبارزه با مواد مخدر، کارشناسان و سایر اقشار جامعه در محل تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در بلوارمعلم برگزار خواهد شد.
رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم ضمن تاکید بر اجتماعی کردن امر مبارزه همه جانبه با مواد مخدرو اطلاع‌رسانی در خصوص پدیده شوم اعتیادبرای تنویر افکار عمومی خاطر نشان کرد: نمایشگاه‌های متنوع با موضوع‌های مختلف از جمله آشنایی با مضرات انواع مواد مخدر، پیشگیری و راه‌های مقابله با مواد مخدر در جنب این همایش،برپا خواهد ‌شد.

 

 

نظر شما