تمهیدات ترافیکی پلیس استان فارس در روز قدس

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۶:۵۲
کد خبر: ۴۲۴۱۹۲
تمهیدات ترافیکی پلیس استان فارس در روز قدس
رییس پلیس راهور استان فارس ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، از تمهیدات ترافیکی پلیس در راهپیمایی روز قدس خبرداد.
به گزارش خبرگزاریبرنا ازفارس، سرهنگ  مصطفی عباسی در خصوص این روز گفت: ضمن شرکت در راهپیمایی با پیش بینی تمهیدات ترافیکی راهپیمایی در روز جهانی قدس ،با استفاده از حداکثر امکانات پرسنلی،لجستیکی ، خودرویی ، موتوری و مخابراتی ، تمام تلاش خود در برقراری امنیت ترافیکی درمعابر درون شهری به خصوص در محدوده و مسیر راهپیمایی  به کار گرفته می شود.
وی افزود: مسیر راهپیمایی را از هرگونه توقف یا تردد خودرو و موتور سیکلت پاکسازی میکنیم و محور های فرعی منتهی به محدوده راهپیمایی را  با استفاده از تجهیزات و امکانات سازمانی و غیرسازمانی اعم از نوار های ترافیکی و سایر موانع فیزیکی ، استقرار عوامل پاس پیاده یا خودرو مسدود می نماید.
 رییس پلیس راهور استان فارس ضمن بیان شروع مسیر راهپیمایی از تقاطع 15 خرداد تا حرم مطهر شاهچراغ (ع) مسیر های راهپیمایی را به شرح زیر بیان داشت:
1- پل باغ صفا به سمت میدان امام حسین (ع)
2-خیابان زند تقاطع انوری به سمت میدان امام حسین (ع)
3-انشعابات خیابان سید جمال الدین اسد آبادی   به سمت خیابان مشیر فاطمی (انقلاب)
4-خیابان زند تقاطع خیابان سید جمال الدین اسد آبادی   به سمت میدان امام حسین (ع)
5-تقاطع ذوالنوار به سمت تقاطع 15 خرداد
6-تقاطع سینما سعدی به سمت تقاطع 15 خرداد
7- تقاطع 15 خرداد به سمت خیابان لطفعلی خان زند
8- تقاطع حمام شکوفه (خیابان وصال) به سمت تقاطع خیرات
9-  تقاطع دروازه کازرون به سمت تقاطع مشیر (خیابان قاآنی شمالی )
10 - تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ (خیابان حضرتی جنوبی)
11-تقاطع غدیر به سمت سه راه احمدی
12-خیابان توحید به سمت چهار راه مشیر
13میدان شهرداری به سمت تقاطع پیروزی
14-تقاطع هجرت به سمت میدان شهرداری (در صورتی که اتوبوسهای خط واحد در مسیر قید شده جهت سرویس دهی خیابان پیروزی متوقف باشند)
 عباسی در پایان  عنوان کرد:با توجه به تأمین امنیت شهروندان شرکت کننده در مراسم راهپیمایی روز قدس نیاز است به موارد زیر توجه نمایند:
الف) تمامی کوچه ها و خیابان های اصلی و فرعی منتهی به خیابان های مشیر فاطمی ، لطفعلی خان زند و شهید دستغیب ممنوعیت تردد از ابتدای مراسم تا پایان مراسم اعمال می گردد لذا به ساکنین خیابان ها و معابر فوق و همچنین سایر شهروندان که قصد تردد از این معابر را دارند قبل از ساعت 7 صبح نسبت به خروج از مکان فوق اقدام در غیر این صورت تا پایان مراسم از تردد آنان جلوگیری به عمل می آید.
ب) توقف در مسیر راهپیمایی از میدان امام حسین تا چهار راه 15 خرداد که محل تجمع شهروندان می باشد و همچنین 15 خرداد به سمت چهار راه خیرات، چهار راه مشیر ، چهار راه پیروزی، مصلی در خیابان لطفعلی خان و بلوار شهید دستغیت توقف هر نوع وسیله نقلیه ممنوع می باشد، لذا به ساکنین و شهروندان که قبل از ساعت 7 صبح روزجمعه 11/4/95 بنا به ضرورت وسایل نقلیه خود را پارک نموده اند اطلاع رسانی می گردد نسبت به جابجایی آنان اقدام در غیر این صورت با خودرو کشنده وسایل متوقف در مسیر راهپیمایی به پارکینگ انتقال داده می شود.
پ) از شهروندان محترم کلانشهر شیراز درخواست می گردد با توجه به محدودیت پارکینگ در مسیر راهپیمایی و به خاطر ایمنی وسایل نقلیه و جلوگیری از بی نظمی در تردد سایر وسایل نقلیه برای شرکت در راهپیمایی  از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند. ضمن اینکه در پایان راهپیمایی از طرف اتوبوسرانی شهر شیراز و حومه برای تمامی نقاط شهر اتوبوس در نظر گرفته شده و شهروندان را جابجا می نماید.
ت) با توجه به حضور پررنگ شهروندان در راهپیمایی از برپایی هرگونه چادر و یا هر شیء دیگری توسط ادارات و سازمان های دولتی که منجر به محدودیت و سد معبر گردد خودداری نموده و چادرها و سایر وسایل خود را خارج از مسیر راهپیمایی در کوچه ها و خیابان های فرعی برپا نمایند.
ث) با توجه به اینکه نظم ترافیکی و تأمین امنیت عبور و مرور شهروندان و شرکت کنندگان در راهپیمایی به عهده پلیس راهور می باشد از شهروندان محترم تقاضا می گردد ضمن تعامل با پلیس و اجرای دستورات مأمورین از تردد با دوچرخه و موتورسیکلت (حتی به صورت خاموش) در مسیر راهپیمایی خودداری گردیده در غیر این صورت به علت اخلال در نظم ترافیک وسایل نقلیه فوق به پارکینگ انتقال داده می شود.
ج) در پایان مراسم سرویس های عمومی به خصوص اتوبوس در معابر همجوار منتهی به مصلی ساماندهی گردیده با راهنمایی همکاران محترم اتوبوسرانی شهروندان به سمت مسیر های مورد نظر راهنمایی می گردند لذا به فرامین راهنمایان توجه نموده تا سریع تر به محل توقف و ایستگاه اتوبوس های مورد نظر دسترسی پیدا نمایید.
چ) با توجه به اینکه ممنوعیت تردد در معابر تا پایان مراسم راهپیمایی به قوت خود باقیست لذا از رانندگان و راکبین محترم در خواست می نماییم معابر جایگزین را برای تردد در نظر گرفته و با مأمورین مستقر در محل های ایجاد ممنوعیت یا محدودیت بحث و مجادله ننمایند.
در پایان پلیس راهنمایی ورانندگی استان فارس از تمامی شهروندان گرامی تقاضای همکاری به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی می نماید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز