شمعی به یادمحیط بان های شهید/یادتان جاودان است

۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۱:۵۲:۱۵
کد خبر: ۴۲۵۰۰۳
شمعی به یادمحیط بان های شهید/یادتان جاودان است
تشکل های زیست محیطی فارس به یاد محیط بان های شهید هرمزگان و فارس درکنار اداره محیط زیست استان شمع روشن کردند تا ضمن ابراز همدردی با خانواده های این شهدا اعلام کنند که پرکشیدگان به آسمان یادتان جاودان است.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، در اولین شب جمعه شهادت محیط بانان مظلوم استان های فارس و هرمزگان ،  دوستدارن محیط زیست درفارس همزمان با سایر حامیان طبیعت ایران ساعت 9 شب در مقابل اداره محیط زیست  استان جمع شدند و به یاد شهدای طبیعت شمع روشن کردند.
حاضران دراین برنامه ضمن ابراز همدردی با خانواده های شهدای محیط زیست بیانیه ای به شرح زیر نیز صادر کردند:
بنام خالق طبیت و محیط بان
پیمان می بندیم که از این پس حرمت دار خون چکیده ی دلاوران و پاسداران عرصه ی محیط زیست باشیم  به گونه ای که اجازه نخواهیم داد نقش سرخی خونشان بی هدف بر صخره ها و عرصه خشک و محو شود.
حمایت خود از سازمان محیط زیست ،محیط بانان و محیط زیست را اعلام می کنیم و از دولت ودستگاه قضایی  درخواست می کنیم برای برخورد جدی با عوامل جنایات اخیر اقدام کنندو در کنار آن خواستار تصویب قوانین باز دارنده در خصوص تخلف و دفاع از ضابطین قضایی محیط زیست ،محیط بان و حفاظت از عرصه ها و مناطق چهار گانه و منابع طبیعی (انفال الهی)  هستیم تا از این پس شاهد صحنه های درد ناک  نباشیم.
ما تشکل های زیست محیطی فارس  خواستار مدیریت اسلحه های مجاز و غیر مجاز  که منجر به سلب امنیت جامعه و حیات وحش  شده توسط دستگاه های متولی در جامعه هستیم  واز  متولیان درخواست می کنیم  با صدور هر گونه پروانه و مجوز شکار برخورد کنند.
ضمن آرزوی صبر برای خانواده ،همسران و فرزندان شهدای محیط بان و خون خفتگان دفاع از این آب و خاک از مسئولان درخواست داریم به وضعیت معیشتی محیط بانان و کارکنان سازمان حفاظت از محیط زیست بیشتر از گذشته توجه کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز