خلافی ۱۲ میلیونی ریالی خودرو سمند را روانه پارکینگ کرد

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۲:۰۴
کد خبر: ۴۲۶۴۷۶
خلافی ۱۲ میلیونی ریالی خودرو سمند را  روانه پارکینگ کرد
فرمانده انتطامی شهرستان استهبان استان از توقیف یک دستگاه خودرو سمند با خلافی پیش از 12 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "داود امجدی" اظهارداشت: در راستای برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز، مأموران پلیس راهور شهرستان استهبان هنگام کنترل معابر شهری سطح شهر، به یک دستگاه خودرو سواری سمند که در محل مطلقا" ممنوع توقف کرده بود، اقدام به اعمال قانون کردند .
وی ادامه داد: پس از بررسی از سیستم اجرائیات مشخص شد خودرو سمند دارای 12 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است که به همین علت این خودرو روانه پارکینگ شد.
فرمانده انتطامی شهرستان استهبان توضیح داد: بر اساس ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیریو در صورت مشاهده توقیف خواهند شد.
سرهنگ امجدی گفت: یکی از مصادیق مهم رشد و بالندگی در هر جامعه ای قانون پذیری و احترام به قوانین و مقررات است که زمینه لازم جهت ارتقاء فرهنگ و پیشرفت را فراهم می سازد و این امر راهی برای کاهش تخلفات رانندگی است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز