راه اندازی پایگاه های کمیته امداد فارس برای جمع‌آوری زکات فطریه

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۶:۲۷
کد خبر: ۴۲۷۲۰۹
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از برپایی و راه اندازی بیش از ۷۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه از سوی این نهاد حمایتی در سراسر فارس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، محمد بذرافشان، پایگاه‌های کمیته امداد در نقاط مختلف استان فارس از جمله مصلی‌ها، مساجد، محل برگزاری نماز عید فطر و شبکه‌های نیکوکاری وجوهات مردم خیر را دریافت می‌کند و زکات فطریه هر منطقه به نیازمندان همان جا اختصاص می‌یابد.
وی گفت: بر اساس فتوای مراجع تقلید اولویت هزینه زکات فطریه برای نیازمندان جامعه است که در همین راستا کمیته امداد با اذن امام راحل عظیم‌الشان و مقام معظم رهبری و مراجع تقلید نسبت به جمع‌آوری وجوهات فطریه مردم معتقد استان و رساندن آن به دست نیازمندان اعلام آمادگی می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از راه‌اندازی پیک رایگان برای جمع‌آوری فطریه خبر داد و گفت: برای افرادی که به هردلیل قادر به پرداخت حضوری وجوهات خود نیستند پیک رایگان در نظر گرفته شده که مردم می‌توانند با شماره ۳۶۲۶۸۴۳۵ در مرکز مدیریت شیراز تماس بگیرند و آدرس خود را اعلام تا همکاران با مراجعه به درب منزل آن‌ها وجوهات را دریافت کنند و یا به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ نزد بانک ملی ایران واریز کنند.
بذرافشان ضمن تبریک این عید مبارک و فرخنده به مردم خداجو و متدین فارس و تشکر و قدردانی از نیت خیرخواهانه آنان در کمک و یاری رساندن به نیازمندان، ایتام و افراد بی سرپرست و احیای سنت حسنه الهی گفت: مردم استان فارس در سال گذشته بیش از ۱۶ میلیاردریال زکات فطریه خود را به پایگاه‌های جمع آوری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و مساجد تحویل دادند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز