معاون قضایی دادگستری فارس قاضی نمونه کشور شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۳:۳۴
کد خبر: ۴۲۸۰۹۹
معاون قضایی دادگستری فارس قاضی نمونه کشور شد
قاضی غلامعلی نوری معاون قضایی دادگستری فارس وسرپرست دادگاه های تجدید نظر استان با بررسی مقامات و مراجع نظارتی قوه قضائیه و بنا به پیشنهاد دادسرای انتظامی قضات، به عنوان قاضی نمونه کشوری از استان فارس برگزیده شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، پس از این انتخاب با دستور ریاست قوه قضائیه از قاضی نوری معاون قضایی و سرپرست دادگاه های تجدید نظر استان فارس به خاطر خدمات ارزنده و عملکرد مثبت با اهداء لوح، تجلیل شد.
معیارهای مهم در این انتخاب و معرفی قاضی نوری به عنوان قاضی برجسته و نمونه کشوری، شاخصه هایی مانند ؛ سلامت و دانش قضایی، حٌسن سلوک و اخالق حسنه با همکاران و مراجعین و تکریم ارباب رجوع ، دلسوزی و تلاش در جهت ارتقاء عملکرد دستگاه قضایی ، تالش و پشتکار مضاعف در طول بیش از سه دهه کار قضایی در دستگاه عدلیه فارس است.
قاضی غلامعلی نوری در مدت 34 سال خدمت قضایی خود به عنوان رئیس دادگستری شهرستان فیروزآباد، معاون قضایی و سرپرست مجتمع های قضایی 2 و3 شیراز و ریاست شعبه 7 دادگاه تجدید نظر استان فارس مشغول به خدمت بوده است که اکنون عالوه بر ریاست شعبه 7 تجدیدنظر ، معاون قضایی دادگستری و با حفظ سمت سرپرستی دادگاه های تجدید نظر استان فارس را برعهده دارد که مبین اهتمام وی در طول سالهای خدمت در دستگاه قضایی و تلاش وی در احقاق حق واجرای عدالت است .
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز