نوای موسیقی "گروه شیرازیس" در شیراز می پیچد

۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۴:۴۹
کد خبر: ۴۲۸۱۱۵
نوای موسیقی گروه شیرازیس در شیراز می پیچد
نوای موسیقی " گروه شیرازیس" سه شنبه 22تیر ماه در تالار احسان شهر شیراز می پیچد.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس،گروه موسیقی" شیرازیس" به سرپرستی و خوانندگی میثم ذاکرحسین و با همکاری گروه کوآرتت آفرینش قطعاتی گوش نواز و زیبا را  22تیر برای علاقمندان به موسیقی می نوازنند.
این گروه فعال موسیقی که پیش از این نیز با نام «خموش» در عرصه موسیقی فارس نقش آفرین بودند در روز سه شنبه ۲۲ تیرماه با اجرای جدیدترین آهنگ های خود با تهیه کنندگی پریسا واحدی مهمان روزهای شاد مردم شیراز می شوند.
مدیر برنامه گروه شیرازیس با اشاره به اینکه این گروه فعالیت خود را از دو سال پیش آغاز کرده است، گفت:  تا کنون سه موزیک ویدئو به نام های «شراب ناسازگار» «آتش گرفتم» و «نمی دانی» با اشعار شاعر برجسته رهی معیری و تنظیم رهام شناسا توسط این گروه  منتشر شده که هر سه با استقبال خوب مخاطبان همراه بود.
 عادل حق بین افزود: به زودی  آلبوم گروه شیرازیس به نام «باران که بیاید» شامل ۱۰ قطعه با اشعاری از سیمین بهبهانی، فروغ فرخزاد، رهی معیری و ایرج زبردست با  آهنگسازی و خوانندگی میثم ذاکر حسین و تهیه کنندگی پریسا واحدی ،درعرصه موسیقی کشور ارائه می شود.
وی عنوان کرد: اولین کنسرت رسمی گروه  سه شنبه 22تیر  در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱ در تالار احسان شیراز اجرا می شود که در آن قطعات آلبوم "باران که بیاید" با صدای میثم ذاکرحسین می شود.
مدیر برنامه گروه شیرازیس تاکید کرد:دراین اجرا ،محمد ذاکرحسین نوازندگی سه تار ، پیمان لردی فرد نوازندگی تار و دیوان ، کریم ابراهیمی و علی نصیری فرد نوازندگی سازه های کوبه ای ، فرهاد بهرامی نوازندگی گیتاریس و پرهام لردی فرد  نوازندگی  گیتار،  را برعهده دارند.
حق بین خاطر نشان کرد: مؤسسه کهن‌آوای خموش با همکاری شرکت فرهنگی هنری شهر آفتاب دربرگزاری این کنسرت گروه موسیقی شیرازیس را همراه می کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز