حسن با لوبیای سحرآمیزش به تماشاخانه هودی آمد

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۱۰:۵۸
کد خبر: ۴۲۸۷۹۲
حسن با لوبیای سحرآمیزش به تماشاخانه هودی آمد
اجرای عموم تئاتر عروسکی "حسن و لوبیای سحرآمیز" در تماشاخانه استاد هودی، کاری تازه از گروه تئاتر شهر است که به مدت ١٥ شب تا انتهای تیر ماه جاری هر شب ساعت ٢٠ بر کف صحنه اجرا می شود .
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، "حسن و لوبیای سحرآمیز" نمایشنامه ای از فاطمه ابطحی که اقتباسی است از داستان جک و لوبیای سحرآمیز در تماشاخانه استاد رحیم هودی به روی صحنه خواهد رفت.
این اثر نمایشی با هدایت نرگس شیرازی نژاد فارغ التحصیل رشته کارگردانی نمایش و با همراهی جمعی از دانش آموختگان رشته نمایش و به شیوه ای عروسکی معروف به بونراکو روایت گر قصه زندگی پسرکی بازیگوش به نام حسنی خواهد بود که با مادرش در یکی از روستاهای شمال ایران زندگی می کنند.
داستان این نمایش که ویژه رده سنی کودکان می باشد با شعر و موسیقی نیز همراه است. روایتی سرشار از پندهای آموزنده که پیش از این نیز از قاب تلویزیون به شکلهای دیگری به تصویر کشیده شده است. اما این بار اعضای گروه نئاتر شهر تصمیم گرفته اند که این نمایش شاد کودکانه را به شیوه ای عروسکی بر صحنه تئاتر تقدیم نگاه مخاطبان خود کنند. مخاطبانی که علاوه بر کودکان می تواند یادآور خاطرات بسیاری برای نوجوانان و حتی بزرگسالان نیز باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز