فرماندارویژه شهرستان جهرم:

توسعه پایدارنیاز به اجرای زیر ساخت در شهرها و روستاها دارد

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۲:۵۵:۳۱
کد خبر: ۴۳۰۸۸۱
توسعه پایدارنیاز به اجرای زیر ساخت در شهرها و روستاها دارد
فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت:توسعه پایدارنیاز به اجرای زیر ساخت در شهرها و روستاها دارد
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، علی رضا صحرائیان در آئین تکریم و معارفه رئیس قدیم  و سرپرست اداره راه و شهر سازی با تقدیر از تمام تلاشگران عرصه راهداری و شهرسازی اظهار داشت: امروز حفظ و نگهداری و ایجاد راه که از اهمیت بسیاری برخوردار است به عهده شما قرار دارد و باید با بالا بردن ایمنی راه‌ها از بسیاری حوادث جاده‌ای که امروز آمار تصادفات منجر به فوت در کشور ما از نرم‌های جهانی بالاتر است جلوگیری کنید.
وی افزود: در بخش مسکن و شهرسازی نیز که وظیفه دیگر حوزه مدیریت اداره شما است باید حداکثر تلاش خود را بکنید تا مناسبات شهرسازی رعایت و ظاهر و قواره شهر به هم نخورد.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم از وجود یک‌هزار و 75 کیلومتر انواع راه در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: امروز به‌صورت میانگین برای ایجاد این مقدار راه باید یک‌هزار و 175 میلیارد تومان هزینه شود که این رقم بالایی است و شما راهداران باید حداکثر تلاش خود را در راستای حفظ و نگهداری راه‌های موجود در این شهرستان به کار گیرید و روزبه‌روز با تلاش و پیگیری برای ایجاد راه‌های بیشتر برای رفاه حال مردم نیز اقدام کنید.
صحرائیان در پایان حفظ و حراست از راه‌ها را امانت‌داری بیت‌المال خواند و ادامه داد: امروز به وجود آوردن ایمنی در راه از کارهای بزرگی است که باعث کاهش آمار تصادفات جاده‌ای می‌شود و باید در دستور کار این اداره در جهرم نیز قرار گیرد.
 در پایان این مراسم از خدمات 10 ساله مدیریتی عبدالله سعادت در اداره راه و شهرسازی جهرم تقدیر و حشمت‌الله دهقان که ریاست ادارات راه و شهرسازی کازرون و نورآباد ممسنی را در کارنامه خود دارد به‌عنوان سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی جهرم معرفی شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز